Mangaka Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Förut så rita jag fanart hela tiden,, fans ingen som kunde stoppa mig,, alla serier som jag såg , gjorde jag ton med fanart på,, Har inget att göra,, så varför inte vissa lite fanart,, inte alla,, för då skulle kanske forumet vara tvungen att stäng för att dom har för lite plats :P här e en rolig fanart som jag gjorde nyligen 4 månader sen eller nåt, presic innan jag börja med min serie, Allso min sista fanart nånsin ;_; det är en bild på mina favoriter .. från shonen jump XD http://pictureposter.allbrand.nu/pictur ... vo+cha.jpg här e en litte äldre bild,, drygt ett år gammal,, gissa vilken serie, hehehe min favo serie genom tiderna http://pictureposter.allbrand.nu/pictur ... kaneda.jpg Här e en bild på manga historiens grymmaste samurai,, http://pictureposter.allbrand.nu/pictur ... mortal.jpg Här e två bilder från min favorit serie just nu http://pictureposter.allbrand.nu/pictur ... angaka.jpg http://pictureposter.allbrand.nu/pictur ... sasuke.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Du ritar otroligt bra bilder!!! Men det visste du väl? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet juli 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 A kanske det men det e alltid lika skönt att höra det av andra,,:P ne men tack , jag e glad att du tycker om dom,, finns folk som har avskyt dom,, så man vet ju alldrig,, men man ska alldrig tappa modet,, man ska inte lyssna på andra,, man ska göra det man älskar för sig själv,, skita i vad andra säge,, jag säger inte att jag skiter i vad du säger just nu,, inte alls men hade du get mig en lite tråkigare kommentar, så hade jag bugat och tackat lika snällt ,, för vi alla kan alldrig tycka samma eller hur ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 woho, riktigt snyggt mangaka (dock gillade jag inte bilderna på naruto riktigt, kändes rätt fel) sen så blev jag fundersam över varför du hade inverterat din blade-bild, så jag tog och inverterade den igen. tycker den ser bättre ut normalt, så för alla ni som tänkte samma sak så kan den beskådas här. sen vore det kul att se någon karaktär som du själv kommit på o inte bara målat av ^^ men men, snyggt jobbat, fortsätt i samma takt! edit: läste i din andra tråd och såg bilderna ur din serie - riktigt snyggt! det om något är något som du kan skylta med, fanarten är ju långt ifrån. karaktärerna gillade jag skarpt, tyckte dock att bakgrunderna och perspektiven var lite sisådär. Men som zimeon sa, hoppas inte på för mycket nu i början - men kan du få en bättre start? kämpa vidare, ser fram emot att se hur du utvecklas. (men snälla, sluta skriva ",," hela tiden, det är riktigt störande ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Blade bilden ser konstig ut. Armen och huvudet ser... kapade ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 ja. det är snyggt som vanligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Jag gillar den första skarpt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 grymt bra bilder. fast det är en sak ja inte riktigt gillar o d e narutos goggels =/ annars är dom alla snyggt gjorda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet augusti 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Coolt att ,, alla har sina favoriter, och att det inte är en och samma XD Många bra kommentare, från -->>forehead,, tackar tackar, :) All har givit mig trevliga svar,, fasten all inte va , Wow man dinna bilder är super,, Ärlighet är alltid välkommen hoss mig, bara ni inte överdriver , med taskigheterna, :) okay thanks and se ya around Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet augusti 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Tänkte posta lite till fanart XD deta är Gaara från serien naruto,, han e sjuk i huvet och denna bild vissar nog det :P ne men jag diggar han ,, hoppas ni gör det me Och här är en kille som man inte ofta ritar fanart på så jag tänkte att jag skulle göra det och det va askoj,, det e krillin från DBZ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 hel najsiga bilder, gillar verkligen akira bilden... o du gjorde blade bilden riktigt skön oxå ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 wow, dom senste bilderna är ju riktigt grymma ju!^^ Gaara bilden är ju helt klart bäst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Ja, Gaara är lite cp i huvudet och har LÄTTA störningar, men bilderna däremot var helt klart skit bra ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet augusti 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 thank you , guy's ,, Jo jag gillar gaara bilden jag me =) jag vet inte om det e bilden som gör tricket. eller färgen,, men den blev bra i alla fal, en bild jag kan vara nöjd me, ;) ska posta lite mer fanart,, om jag hittar nån :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Ruffy var läskig som få! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Alla va snygga men jag tyckte den på Sasuke,Manji och Gaara var snyggast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Snyggt ritade bilder speciallt Manji Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg