Gafvert Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Kan vi inte få lite fler att välja på, det känns inte tillräckligt. Förslag: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Själv tycker jag bara Herr Grön räcker. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Några av dom där smiles ( dom som ser ut som ninjas) andvänds På www.devianart.com ;P dom är ganska fräsiga skulle inte vilja ha den där smiles där dom sprutar på kille / tjej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Då tog jag bort den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Om vi ska få några mera,, så tycker jag att vi ska få såna här smilesar,, inte att jag tycker att dom som Gafvert vissa inte är coola som fan men,, jag bara av guddar dessa smilesar,, wooo dom e så söta coola allt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Mangaka, inte nog med att de smilysarna syns på 60 meters avstånd så kan vissa nästan tycka att de är för "coola". på zmanga's forum går folk runt och sätter in smilysarna regelbundet, även när det inte alls passar in, och det gör att de tappar sin "skönhet" - när någon icke-smily-spammare vill sätta in en smiley för en gångs skull så blir det fel på något sett, smiley-spammarna har redan satt sin stämpel på den, och istället så får man nu bara en känsla av obehag. detta kan helt enkelt bero på folket som hänger på zmanga's forum, men personligen vill jag inte se de där smilysarna längre - snälla bevara anime.se ifrån dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Det tål att funderas på, några där kommer dock ifrån invision board och det finns risk för att dessa är skyddade av upphovsrättslagen? Nu är det så att jag inte kan allt det där. :) Men det finns några där som tål att tänkas på...dock då enbart för att Ninjas alltid är tufft. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Jag tycker inte vi skall ha mer smilies, är nog så det räcker.. Blir bara fruktansvärt irriterande med fler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Metool är ju ett måste. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Jag tycker inte vi skall ha mer smilies, är nog så det räcker.. Blir bara fruktansvärt irriterande med fler. Fullständigt korrekt. Fast, jag tycker vi skall ta bort alla smileys bilder. Det räcker ju att folk kan skriva =) ^_^ mm.. Varför ge dom en massa gula störande, förbannat dåligt ritade figurer i pixelformat?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 en grej som man ja stör mig på är denna :) jag ska ju visa att jag är glad men den ser mer ut som nått helt annt som om den har mördat någon och hånskrattar åt de... evil eller nått... eller så är det bara ja ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Jo exakt, ibland är det bekvämt att kunna utrycka sina känslor med en bild (de säger mer än tusen ord). Men många verkar vara emot det, ordet ligger ju hos moderatorerna så posta dina åsikter här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Skriv bara :HERID: och alla vet vad du vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Ett till förslag: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Skriv bara :HERID: och alla vet vad du vill. han ville ju visa att han va happy inte en mördarmaskin näe men en del vore ju vara bra att ta in. fast man ska inte ha för många då blir det som nån sa tidigare att det skulle bli en massa "smiley spam" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Smiley Spam?? menar du bara ett inlägg med en smiley eller flera utan text, sånt är förbjudet här, och man blir väl portad för upprepade inlägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 ska ge ett exempel då :D man gör typ så här i alla inlägg :D att man sätter smileys lite här o var :P även om det inte passar in riktigt så att hela inlägget blir full av smileys och sånt är irriterande >:) det räcker med ett par st tycker jag ;) :| (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg