MP Skrivet april 22, 2009 Anmäl Share Skrivet april 22, 2009 Jag har en kompis som ska börja sälje spel/anime soundtrack. *nya såklart* Målet är att sälja skivor för under 200kr Så nu frågar jag er, vad skulle ni vilja se att han tog in? skriv här eller PM mej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nobu Skrivet april 24, 2009 Anmäl Share Skrivet april 24, 2009 Naruto och övriga populära skulle bli kända ;) Själv skulle jag nästan tycka om det flesta :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MP Skrivet april 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2009 du kan få hanns msn om du vill fråga han något, pma i såfall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nobu Skrivet april 25, 2009 Anmäl Share Skrivet april 25, 2009 Var skall han sälja de någonstans? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MP Skrivet april 26, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 26, 2009 Förmodligen på tradera tills han har fått upp sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg