Robin-Kun Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 *Fortsatt städflyttande* Jag skänker bort två japanska Gamcube import spel skänkes mot frakt. För att spelen är japanska krävs det en freeloader eller att du äger en japansk gamecube om du ska kunna spela dom. Harvest Moon - Poem of Happiness for World http://s162.photobucket.com/albums/t271/yumechii/?action=view¤t=MARS164-1.jpg Dobutsu Bancho (Animal Leader) http://s162.photobucket.com/albums/t271/yumechii/?action=view¤t=MARS165-2.jpg Jag uppskattar verkligen att dom som vill ha sakerna kunde bidra med frakten när ni ändå får sakerna gratis ;) MVH // Robin-Kun Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 Har du nå bilder? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin-Kun Skrivet april 18, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 Ja , såklart ! Bilder. http://s162.photobucket.com/albums/t271/yumechii/?action=view¤t=MARS165-1.jpg http://s162.photobucket.com/albums/t271/yumechii/?action=view¤t=MARS166-1.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 Var i landet befinner du dig? Jag tar gärna andra postern (den med en stor röd 4:a på) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 18, 2009 Anmäl Share Skrivet april 18, 2009 Den första var otroligt snygg men det är nog bättre att någon som faktiskt spelat spelet får den istället (har bara kommit till 3an än så länge). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Fan vad mycket sånt vi slängde när jag jobbade på EBGames. Man kanske skulle ha behållt lite och sålt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin-Kun Skrivet april 19, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Haha riyu , jag befinner mig i Hudiksvall . Mellan Gävle och Sundsvall ;) Visst , ge mig din adress så ska jag skicka affischen till dig och frakten ska inte vara så dyr. Negi , jag blir bara glad om någon tar emot affischerna än att dom ska behövas slängas i onödan. Ni skulle ha gett bort eller sålt sånt . Det är synd att sånt ska behövas slängas och du flaskis kunde ha gjort big business som sagt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Jag är väldigt intresserad av den första Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 19, 2009 Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Ok, om jag måste betala frakt vill jag helst ha mått på den först. B2 (515 × 728 mm) eller B1 (728 × 1030 mm), annars får det vara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin-Kun Skrivet april 19, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 19, 2009 Måtten på affischerna ;) Bild1 Bredd: 70 cm Längd: 99,5 cm Bild 2 Bredd: 59cm Längd: 84cm Ja , skalleponken som jag har sagt till riyu . Ge mig adressen så ska jag skicka affischer och när ni ändå får affischer gratis så skulle bidrag med frakten upskattas stort från mig . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 21, 2009 Anmäl Share Skrivet april 21, 2009 Tack, men inget verkar vara B1 eller B2. Då får det vara. Passar inte att ha olika stora planscher vettu! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin-Kun Skrivet april 22, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2009 Nya ändringar och nytt namn för tråden. Haha riyu , då får det vara ! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet april 23, 2009 Anmäl Share Skrivet april 23, 2009 Jag kan ta den andra också. Du kan ju PMa om det blir nån extra frakt så för jag över cash inatt när CSN har kommit ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin-Kun Skrivet april 23, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 23, 2009 Perfekt ! Jag har skickat ett PM till dig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin-Kun Skrivet april 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2009 Affischerna är bortskänkta till Skalleponken ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg