wilfried Skrivet september 24, 2016 Anmäl Share Skrivet september 24, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 28, 2016 Anmäl Share Skrivet september 28, 2016 The Empire of Corpses Art Works Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 28, 2016 Anmäl Share Skrivet september 28, 2016 The Empire of Corpses Art Works Hå, påminner mig om Sui Ishidas stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 20, 2016 Anmäl Share Skrivet december 20, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2017 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2017 Inte ett köp, men väl en gåva: wilfried skickade mig sin (eller köpte han två?)... ...och jäklar! ~60 centimeter hög och ~40 centimeter bred, med vackra bilder från alla de huvudsakliga Ghibli-filmerna (jag kan fanimej tänka mig att rama in dem när kalenderåret är över). Kanske postar en bild när jag bestämt mig för var den ska hänga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet juli 3, 2017 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2017 Fick mina 2 skivor häromdagen ifrån CDJapan! Varav en av dom är en special edition utav Boku no Hero Academia säsong 2s öppningslåt singel! Bara special edition på så vis att en liten ring designad utav artisten hängde med, ej med på bild. Tog även tillfället i akt att köpa ett album av samma artist. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 26, 2023 Anmäl Share Skrivet april 26, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 3, 2023 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg