Inari Skrivet augusti 3, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2014 Det där Kill la Kill svärdet var snyggt. Hade jag sett det av havet av LoL-svärd så hade jag köpt det med. det fanns i banana cosplay om du var på närcon XD .... det kanske gick åt snabbt 0.o ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
savepoint Skrivet augusti 6, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2014 det fanns i banana cosplay om du var på närcon XD .... det kanske gick åt snabbt 0.o ? Banana cosplay? Antar att det var en butik. Det var ju så många så jag kunde inte hålla reda på alla namnen. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 6, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2014 Banana cosplay? Antar att det var en butik. Det var ju så många så jag kunde inte hålla reda på alla namnen. :S haha ja det var det .. komme bara ihåg dem för de hade en bannan hängandes från taket och så blev den kidnappad med utpressnings brev .... + att de så åt mig att gå på toa och duscha och äta när jag gick omkring som en the sims XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet september 1, 2014 Anmäl Share Skrivet september 1, 2014 woohoo :D nu har jag yurei, ninja och yokai attack :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 18, 2014 Anmäl Share Skrivet september 18, 2014 Studio Ghibli Great Scenes Collection Art Frame Calendar 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 23, 2014 Anmäl Share Skrivet september 23, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 29, 2014 Anmäl Share Skrivet december 29, 2014 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet december 29, 2014 Anmäl Share Skrivet december 29, 2014 Hur var Kiki Wilfried? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet januari 14, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2015 <--- hitta den på sfbok och var bara tvungen att köpa den hahah 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 6, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet mars 29, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2015 Lite japansk whisky och sake som blivit inköpt på senare tid! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 21, 2015 Anmäl Share Skrivet april 21, 2015 Time of Eve Fan book, Art Works och bonus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 27, 2015 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2015 Kamiya Hiroshi och Ono Daisuke har ett radioprogram som heter Dear Girl Stories till vilket de sjunger öppnings- och slutvinjetter. Således: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 6, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet juli 13, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2015 Senast tillslaget från bland annat cdjapan ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet juli 13, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2015 Och lite till smått och gott som jag glömde lägga upp ^^ Från TokyoOtakuMode ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 23, 2015 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet augusti 29, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2015 Detta är nog en av de bästa artbooks jag någonsin lagt vantarna på. Riktigt vackra bilder och rejäl kvalitet på denna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet augusti 29, 2015 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 15, 2015 Anmäl Share Skrivet september 15, 2015 2016 Studio Ghibli Great Scenes Collection Art Frame Calendar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikmento Skrivet november 1, 2015 Anmäl Share Skrivet november 1, 2015 :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 19, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2016 Takarai Rihito Illustration Book "MIRROR" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 12, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 11, 2016 Anmäl Share Skrivet april 11, 2016 Kickstarter Comics Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 11, 2016 Anmäl Share Skrivet april 11, 2016 Köpte möjligtvis den coolaste jackan jag någonsin ägt. Den har robotarna på ena sidan, Rei på andra. Dyrt vare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg