wilfried Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 edit: Om nu någon är intresserad, mina andra litografier: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 T-shirt jag vann på Tradera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 edit: Om nu någon är intresserad, mina andra litografier: Skulle man kunna få en bild på den med en bit av väggen med? Så man ser hur det ser ut med rummet? =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 13, 2009 Anmäl Share Skrivet november 13, 2009 Skulle man kunna få en bild på den med en bit av väggen med? Så man ser hur det ser ut med rummet? =D aria lito, studio ghibli kalender och clamp kalender för jämförelse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 13, 2009 Anmäl Share Skrivet november 13, 2009 studio ghibli kalender clamp kalender Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 19, 2009 Anmäl Share Skrivet november 19, 2009 nån som köpt "japansk liknande" kläder och känner igen; eller vet någon internet affär som säljer liknande t-shirts/tröjjor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 20, 2009 Anmäl Share Skrivet november 20, 2009 nån som köpt "japansk liknande" kläder och känner igen; eller vet någon internet affär som säljer liknande t-shirts/tröjjor? Shihiro Neko? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 20, 2009 Anmäl Share Skrivet november 20, 2009 nån som köpt "japansk liknande" kläder och känner igen; eller vet någon internet affär som säljer liknande t-shirts/tröjjor? Shihiro Neko? hm hittar inget, kan du hjälpa leta? =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 Dom är sjukt snygga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 6, 2010 Anmäl Share Skrivet april 6, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 7, 2010 Anmäl Share Skrivet april 7, 2010 Köpte en kalender för 2010 eftersom jag inte hade någon. Eftersom jag är lite sent ute så får framsidan sitta kvar ett tag tills jag river loss fram till rätt månad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Då har man gått och blivit AKB-frälst. Det verkar som att man måste vara heltidsfanatiker för att hänga med i allt som händer i AKB, vilket än så länge bara är kul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet april 14, 2010 Anmäl Share Skrivet april 14, 2010 G's Fstival Angel Beats packet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet maj 8, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2010 Fick dessa Evangelion kuddar denna vecka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 8, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2010 Fick dessa Evangelion kuddar denna vecka. Låt mig gissa att den trekanten gick på minst 2 lax? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 18, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2010 Fick den här boken igår :) Jösses vad jag skrattat åt det TV-programmet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juli 8, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2010 DVD-Box med coolaste TV-serien någonsin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juli 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Gaisokyu - Yoshitoshi ABe Illustrations Boken kom i en matchande låda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet augusti 11, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2010 Idag kom denna illustrationsbok från J-List. Boken är fylld med illustrationer av tecknaren Range Murata känd för att ha tagit fram karaktärsdesignen i animerna Last Exile och Blue Submarine no. 6. Jag valde fraktmetoden SAL som skulle ta 2-4 veckor att skickas till mig. Det tog exakt 2 veckor, snabb leverans det vill säga :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 28, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2010 Hela samlingen: Saknar första säsongens OP. Men den fanns inte kvar som Limited Edition, och Standard Edition av den har en cover som inte passar in i samlingen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet augusti 29, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 Tyckte mer om ED musiken i K-ON än OP :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 29, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 En vanesak. Jag började gilla OP-låtarna i andra säsongen efter runt 6-10 avsnitt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 27, 2010 Anmäl Share Skrivet september 27, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 30, 2010 Anmäl Share Skrivet september 30, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet oktober 6, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2010 Jag beställde Illustrationsboken Camera Shojo Biyori från beNippon: Då jag valde leveransmetoden SAL så bör den dyka upp om 2-3 veckor. Hoppas jag slipper tull! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg