riyu Skrivet maj 16, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2009 Ett skepp har kommit lastat... med manga och massa andra japanska prylar. Inget jag köpt nyligen, men igår kom hälften av mina paket. Undrar när nästa båtlass kommer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 16, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2009 Ett skepp har kommit lastat... http://pici.se/pictures/UBaXoBMUs.jpg よ つ ば と ! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 17, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2009 Sitter du möjligtvis på en silo full med pengar riyu? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet maj 17, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2009 Sitter du möjligtvis på en silo full med pengar riyu? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet maj 18, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2009 Idag kom denna på posten. 60kr tull o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 18, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2009 Idag kom denna på posten. 60kr tull o/ Föredrar du också Olivia inspi' Reira över Anna inspi' Nana? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 19, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Anna > Olivia! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Ja det gör jag nog. Wish och Winter Sleep är superbra, precis som a little pain. Till Annas försvar skall sägas att jag inte lyssnat lika mycket på de låtarna. Föredrar nog det lite mer trallvänliga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Olivia > Anna! Fix'd. Annars tycker jag ju att OLIVIA's syster Caroline är fantastisk. Mer av henne finns här om man har Spotify. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2009 Mer stuff från Japan. Hade glömt bort mer än hälften av innehållet, så det blev lite som julafton att öppna alla paket. Bland annat allt som ligger i DVD-fodral (spel, anime, filmer osv), lite mer manga, och massa display-stuff. (Detta är inte mitt rum, som tur är, utan mer ett gästrum där jag tills vidare kan dumpa alla kartonger.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juni 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2009 [pic]massa_lådor[/pic] Ska du posta ett par kartonger utan att berätta vad som fanns i dem? :O Nu blir man ju nyfiken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2009 Jag är mer nyfiken på vad det kostar att skicka så mycket från Japland. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Ska du posta ett par kartonger utan att berätta vad som fanns i dem? :O 176st Koala no Maachi-godisar!! Jag är mer nyfiken på vad det kostar att skicka så mycket från Japland. :O Ca 800kr per 20kg med båt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Idag köpte jag en ny kamera så att jag kan ta bättre bilder till "fota senaste köpet"-trådar XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2009 Vad kostade den grunkan då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2009 En Clannad Zippo Omgiven av andra Zippos Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet juni 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2009 Häftigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lionheart86 Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 Fick hem denna box från CDJapan för inte så länge sedan: Sedan blev det en del Japan-relaterade skivor förra månaden med, från olika ställen. Förutom Loudness-LP:n rör det sig om västerländska hårdrocksartister, fast i Japan-utgåvor som synes. Men med sina obi-remsor, medföljande till japanska översatta låttexter samt givetvis särskilda bonusspår för landet i fråga, antar jag att det är fullt i sin ordning att visa upp dessa inköp i denna tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 26, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2009 Fick hem en Shana Zippo idag (och så den andra Clannad zippon som jag inte visat än) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 fick hem det här idag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet november 10, 2009 Anmäl Share Skrivet november 10, 2009 så här såg mitt senaste köp från cdjapan ut^ [/img] nu förstår jag att vissa undrar varför det är 3 och 2 av samma vara, jo, jag är samlare så jag köper 2 av allt jag gillar mycket, dvs vissa band. och 3 Shiroi är för att min syster skulle ha 2 och jag 1^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 Aria litografin dök upp häromdagen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 Vad är egentligen en litograf? Ett finare ord för poster/affisch/tavle? Wikipedia gör mig inte mycket klokare i det här fallet. Kan du inte ta ett foto där den står eller är upphängd? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 Vad är egentligen en litograf? Ett finare ord för poster/affisch/tavle? Wikipedia gör mig inte mycket klokare i det här fallet. Kan du inte ta ett foto där den står eller är upphängd? Ska fixa en ram först bara ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 Vad är egentligen en litograf? "En litografi är ett grafiskt blad där man tecknar bilden med oljekrita på ett medium som sedan färgas och trycks mot pappret. Varje färg trycks separat. Bladen är oftast signerade och numrerade och finns endast i en bestämd upplaga." samt http://www.ne.se/litografi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg