flaskis Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Yokaj Studio fyller fem år och släpper en ny bok, och anordnar samtidigt ett event tillsammans med Science Fiction Bokhandeln på Gamla Stan i Stockholm. Dag: Lördagen 11 april 2009 Tid: 14:00 - 18:00 Plats Science Fiction bokhandeln, Västerlånggatan 48, Gamla Stan Alla som kommer har möjlighet att dyka upp i Kick Off 3 som statist. Det kommer även att hållas signering och tävlingar. Alla är såklart välkomna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Aldrig hört talas om denna studio, men har inget bättre för mig så jag kanske dyker upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Aldrig hört talas om denna studio, men har inget bättre för mig så jag kanske dyker upp. Bor du i Sverige nu? :3 Skulle vilja träffa dig, så vi kanske ses där? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 7, 2009 Anmäl Share Skrivet april 7, 2009 Aldrig hört talas om denna studio, men har inget bättre för mig så jag kanske dyker upp. Bor du i Sverige nu? :3 Skulle vilja träffa dig, så vi kanske ses där? :> It's a date! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 8, 2009 Anmäl Share Skrivet april 8, 2009 Aldrig hört talas om denna studio, men har inget bättre för mig så jag kanske dyker upp. Bor du i Sverige nu? :3 Skulle vilja träffa dig, så vi kanske ses där? :> It's a date! <3 En del av verken på deras hemsida ser rätt intressanta ut faktiskt. Men nu verkar det som att familjen ska ha påskmiddag ute i buschen. Brukar aldrig fira påsk annars. Får se hur det blir. Men jo, jag har flyttat tillbaka till Sverige nu :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Jag har en vän som hade turen att vinna ett ex av Kick Off 2 i Sf-bokis tävling. Hon undrar om man behöver köpa bok 1 för att kunna uppskatta bok 2? Har själv inte läst dom och vet inte om handlingen är fristående eller av "fortsättning följer" typ. Någon som har lust att upplysa mig och min vän om detta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Någon som har lust att upplysa mig och min vän om detta? Kick off är en sammanhängande berättelse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet april 20, 2009 Anmäl Share Skrivet april 20, 2009 Tack för hjälpen. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg