Sceleris Skrivet april 3, 2009 Anmäl Share Skrivet april 3, 2009 Quake Live är en gratis webbläsarbaserad version av skjutspelet Quake III Arena (kräver Windows; Linux- och Mac-version är under utveckling). Ett plugin sköter kopplingen mellan spelaren, spelmotorn och nätverksfunktionen. Man kan spela mot främlingar eller mot sina vänner. Jag började spela idag, men det var länge sedan jag spelade Q3, så jag är jättedålig. Om ni också är dåliga kan ni gå med (gratis och snabbt), och skicka en kompisinbjudan till Excelled ("Sceleris" var upptaget, fan), så jag också kan få mig någon frag emellanåt. ^_^ Spelare: Sceleris: Excelled Robbana87: Robbana87 soleher: soleher Ashaz: Ashaz Klona: Klona Gravskopan: Napoksvarg IJK: eJayIJK Hardan: Hardan Erikku: Soeno Dread: zerorepent Z0nE: pdgmZ0nE doppler: qdan Negi: Whoomp Boda: BodaLilium Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Skickade precis en friend-invite till dig.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Kanske får testa det, lirar annars rätt mycket battlefield heroes, som har ett snarlikt spelupplägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Åååå quake! Det var ett tag sedan. Jag start asap! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 BTW jag heter Robbana87 i spelet.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 damn vista 64! Stora problem med pb :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 damn vista 64! Stora problem med pb :( PB i Quake Live??? Jag kör med Win 7 x64 där PB inte vill fungera när man kör CoD4 men jag har inga problem i Quake Live. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Jag har också detta har dock bara spelat en match tror jag. var också riktigt dålig för har inte spelat det på många år. Jag skickar en friend invite om jag får för mig att spela det igen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Nickar soleher om någon vill skicka friend invite. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Skapade mig ett konto igår jag med. Ashaz som vanligt. Fasen va nostalgin flödade! ok det är inte Q1, men det är bra nog. ;) Dock inte spelat kvejk på 10 år så man är ju lite ringrostig. Tog några försök att nå den 4e dörren i inledningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Har bara kört en gång men det kommer nog att bli mer, nickar Klona om någon är sugen på att köra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 Skapade nyss ett konto, jag failade lite dock. Till min stora förvåning var Gravskopan ledigt och i min iver råkade jag skriva @google.com istället för @gmail.com så det nicket rök. Jag vände på det som vanligt och heter då alltså Napoksvarg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet april 16, 2009 Anmäl Share Skrivet april 16, 2009 eJayIJK Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 17, 2009 Anmäl Share Skrivet april 17, 2009 Hardan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet april 23, 2009 Anmäl Share Skrivet april 23, 2009 Soeno Men jag är verkligen sämst på Quake. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 24, 2009 Nu jävlar har jag installerat QL på en bra dator, så nu kan jag nog komma upp i full förmåga. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 24, 2009 Anmäl Share Skrivet april 24, 2009 zerorepent är mitt nick iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet april 29, 2009 Anmäl Share Skrivet april 29, 2009 Mohahah! Nu är jag äntligen HEMMA! på riktig datorn! Och nu funkar det! >:D nickar pdgmZ0nE . Bara att adda! (addade själv alla er som skrivit tidigare). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 29, 2009 Anmäl Share Skrivet april 29, 2009 Går under alter egot qdan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2009 Vi kanske borde ha en liten turnering eller nåt, nån kväll på nån veckodag. >:3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 1, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2009 låter som en stålande ide! Får ta det under nästa vecka >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet maj 1, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2009 låter som en stålande ide!Får ta det under nästa vecka >:D I agree... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 1, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2009 instämmer, bara vi bestämer lite mer exakt nästa vecka så ingen bokar upp nåt den kvällen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 2, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2009 Ska vi ta nästa tors 7/5? kl 1800. Någon som kan börja ta in anmälningar och fixa schema? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 2, 2009 Så allvarligt tänkte inte jag, jag tänkte bara att man iallafall kunde se till att vara online samtidigt. :O Inte för att jag är emot idén eller nåt. Just sayin'. Men torsdag funkar då för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg