Saya Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Ja tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Instämmer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 det vore något ja! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Jag ställde in det för hela forumet i går, men det ändrar inte de enskilda profilerna. Det måste ni göra själva. Profil > Tidszon: GMT + 2 timmar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Jaha, tackar. Fungerar utmärkt nu. o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 25, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2009 Jag ställde in det för hela forumet i går, men det ändrar inte de enskilda profilerna. Det måste ni göra själva. Profil > Tidszon: GMT + 2 timmar. Och nu är det vintertid igen. Likt förut kan ni komma att behöva ändra era personliga inställningar för att få rätt tid (GMT + 1). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 25, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2009 testing! Edit: Jaha. Jag har kört med vintertid under hela sommaren XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 25, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2009 Det hade jag också. Kanske var därför jag inte fick tiden att stämma? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 25, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2009 mhm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg