Hardan Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Jag kom på Soleher när han lyssnade på Fronda - Rullar Fram. Vad tycker om detta? Kräver vi en förklaring? Har eran syn på soleher förändrats? Diskutera! Om ni själva kommit på soleher när han har haft något fuffens för sig kan ni posta det här med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Ja, det är såhär att jag spelade , som är en hjälte i DotA. Hans ultimate är att han blir en boll och "rullar fram". Därför lyssnade jag på den låten. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet mars 23, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Ja, det är såhär att jag spelade , som är en hjälte i DotA. Hans ultimate är att han blir en boll och "rullar fram". Därför lyssnade jag på den låten. :P Dålig förklaring. Jag tror du lagade mat och nynnade på låten samtidigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Dålig förklaring. Jag tror du lagade mat och nynnade på låten samtidigt. Aja, du får tro vad du vill, men nu har jag gett min förklaring iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 oj oj oj oj Soleher...... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 "He's on a roll" ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Flyttad till lekparken >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 23, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2009 Och jag som faktiskt förväntade mig att du kom på soleher. Dumma vilseledande rubriker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet mars 31, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2009 Och jag som faktiskt förväntade mig att du kom på soleher. Dumma vilseledande rubriker. Livet är orättvist :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg