秀太. Skrivet februari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 Ja, nu vet jag inte om så många här är därifrån, men det vore faktiskt kul om det nappade någon på det! Någon intresserad? Ni behöver inte komma från Östersund, bara kunna ta er dit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
redwildis Skrivet juni 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2009 :D äntligen en till i osd som vill cosplaya. jag cosplayar lite men det är bara jag och min kompis så vi är inte så många. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GeeksFTW Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 YEY jag har letat efter en sån här grej ett tag nu :D ... har gruppen/ vad det nu är. Startat?? eftersom detta är ett ganska efter svar XD... jag skulle gärna villja vara med+ några av mina kompisar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfirus Skrivet maj 26, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2010 det finns nog ett gäng personer här i östersund som är intresserade :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg