Sceleris Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 tycker bilderna inte laddar. :S Bildsajterna har problem, ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 Bildsajten har problem, ja. Visst är det mysigt när vi alla använder en och samma bildsajt? :D Man kanske skulle bygga in bildhosting i nästa version av anime.se, eller kanske sätta upp en egen bildserver för uppladdning... hmm, skall kika på det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 Helt offtopic, men är jag den enda här som inte använder pici.se ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 Du är nog bland de få som är unika på den punkten här Gravskopan xD Dock måste jag nog bara säga att enda anledningen till att jag använder pici.se är för att jag inte orkar skriva in adresserna till de andra =D (jag tycker inte att offtopic diskussioner är några problem just nu när yrar i blinda... samt att det är i lekparken vi är =D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 Jag kör med pici för att de är klart smidigast av de jag testat. Och sabbar itne bilderna heller som vissa >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet oktober 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 Jag älskar hur ni försöker byta ämne när ni håller på att förlora :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 2, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 Jag måste nog säga att jag är lite för lat för att spendera tre minuter till att öppna photoshop för att rita en rund ring vid din fyra-i-rad (och det känns lite som ett slag i luften att försöka komma in i en omgång man själv inte deltagit i <.<). Men Largo, jag sätter en rund ring nere till vänster så den stoppar din vinst för stunden, du kan måla dit den själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 2, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=xa7B_S3O ... 8#t=01m36s Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet oktober 3, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 MUDADA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg