Largo Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 Som en äkta man och stolt medlem av Haruki Dan trotsar jag ständigt nya faror och ser döden i vitögat. Min nästa motståndare att besegra är ingen mindre än världen! Jag tänker bevisa att jag är smartare än alla er tillsammans genom en match luffarschack! Reglerna är enkla. Först som får fem i rad vinner. Man deltar genom att editera bilden, ladda upp på internet och posta i tråden. Fusk bestraffas med döden. Jag gör första draget i denna episka uppgörelse som kommer att gå till historien. Vilka är modiga nog att ställa sig upp och slåss?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 http://img7.imageshack.us/my.php?image=luffish.gif Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 Då var vi igång! låt bli att editera bilden är ni snälla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 Jag kontrar med koordinaterna (13;14)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 I will get you! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 I will get you! Stora hjärnor tänker lika. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 Hah! Det här är bara uppvärmningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 Så rätt voffe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2009 Diagonalt räknas inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2009 Blev det inge mer nu eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Nej han vek sig, världen var en för stor utmaning för largo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet mars 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 “You will conquer by patience.” “Patience is the companion of wisdom.” “Patience is bitter, but it bears sweet fruit.” “The two most powerful warriors are patience and time.” “He that can have Patience, can have what he will” “The key to everything is patience. You get the chicken by hatching the egg, not by smashing it.” Er brist på tålamod kommer att leda till ert nederlag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Jag känner att vi är i underläge.. hur ska detta sluta ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet mars 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 ku ku ku Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 12, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2009 Jaha. Largo blev krossad av Världens otroliga tyngd? Pressen var helt enkelt för stor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2009 Hah. Jag har helt enkelt haft intressantare saker för mig. Världen får snällt vänta på sin tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 2, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 26, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2009 När ni minst anar det, då slår jag till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 26, 2009 Anmäl Share Skrivet september 26, 2009 Jag ville verkligen inte göra det, men du lämnade mig inget val, Largo-tai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 28, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet september 28, 2009 Spoiler: om max 6 drag har jag vunnit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 28, 2009 Anmäl Share Skrivet september 28, 2009 tycker largo börjar ta mkt betänkte tid på sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet september 28, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet september 28, 2009 tycker det börjar bli mkt undan flykter nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 29, 2009 Anmäl Share Skrivet september 29, 2009 tycker bilderna inte laddar. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg