FunkyRaspberry Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 Ok, jag vet inte om jag kommer få 1 eller 2374627 svar på denna tråden men jag svarar på så mycket jag kan :P Jag är inte mycket smartare än nån annan, nåra MVGn, nåra VGn, ett par G.. Det som är annorlunda med mig är att jag ordagrant följer det japanska ordspråket "den som frågar är en idiot i 5 minuter, den som inte frågar förblir en idiot för alltid". Jag är helt enkelt halvbra på ALLT, astronomi, mytologi, filosofi, historia, psykologi, musik, biologi, geografi etc. FRÅGA VAD SOM HELST, jag är din encyklopedi ^^ är det något jag inte kan svara på kollar jag upp det didg (direkt), jag älskar att lära mig nya saker, bara fråga på ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2009 Det som är annorlunda med mig är att jag ordagrant följer det japanska ordspråket "den som frågar är en idiot i 5 minuter, den som inte frågar förblir en idiot för alltid". Kinesiskt ordspråk, mupp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 Vad är pis (π) 666:e decimal? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 Går Internet under om man googlar "google"? (Jag har inte vågat prova!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 Hur många gånger mer än (Infinity) är (Aleph One) ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 the answer to life, the universe and everything Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 the answer to life, the universe and everything in before 42 Vilket är min favoritlåt av Yoko Kanno? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 the answer to life, the universe and everything in before 42 Vilket är min favoritlåt från Yoko Kanno? Men sluta nu det är ju inte du som ska svara på frågan. Låt nu FunkyRaspberry sköta sitt jobb det är ju trots allt hans frågetråd det här :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 Vad fanns innan ingenting? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FunkyRaspberry Skrivet februari 23, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 Går Internet under om man googlar "google"? (Jag har inte vågat prova!) GOD DOMMOT! you found mah secret! Dun worry i'll be back.. probably not, these forums are boring me out.. I'll head onto noobtoob ^-^ at least they got a podcast Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2009 at least they got a podcast Just you wait...! (Och, öh, varför engelska?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bleach94 Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 vem är 665 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Hur sorterar man appedix D i C++? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Vilket program bör man använda sig av för att göra en ritning av ett hus i 3D? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg