FunkyRaspberry Skrivet februari 21, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2009 Ok, jag är inte kass på att rita, är faktiskt ganska bra på att rita allmänt.. men jag har sjukt svårt för att rita allt mangainspirerat xD T_T Kan någon vara snäll och lära mig rita allmäna chibi porträtt? =3 Har alltid velat kunna rita av mina kompisar, favoritkaraktärer etc men jag suger på att göra det :P SNÄLLA, NÅN? ^-^ där kanske finns något jag kan göra i gengäld ;P jag kan mycket annat ^^bara nämn nåt ;) tyvärr har jag inga exempel på mina tidigare arbeten som jag kan ladda upp med om ni frågar personligen efter nåt kanske jag kan ta mig tid att fota nån bild :P (scannern e paj) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 25, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2009 http://www.polykarbon.com/tutorials/chibi/chibiart.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg