Misho Skrivet januari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2011 Hänger på tåget med Full Metal Panic och även Moyashimon men serien på topp just nu är Wolf & Spice(jag BEHÖVER mer!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet mars 5, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2011 Mitsudomoe, Panty & Stocking och Love Hina, såklart Ska jag vara allvarlig (det var jag ovan också, heh) så skulle jag gärna se en fortsättning av CANAAN, Lucky Star, TTGL (fast dunno om det hade blivit bra, men vill se mer ändå~), Kuragehime, Kamen no Maid Guy, Haruhi, och möjligtvis Kannagi, om de kunde få den lite mer intressant kanske. EDIT: Åh herregud, jag glömde WORKING!!... Den MÅSTE få en andra säsong, annars dör jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ser Ega Skrivet mars 7, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 FMA tack.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet mars 7, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 FMA tack.. Varför då, är inte den redan avslutad? Eller du kanske vill se en spin-off? För min del hade det gärna fått komma en fortsättning på Skip Beat, den första säsongen var riktigt kul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ser Ega Skrivet mars 17, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2011 Jo den är avslutad, men tyckte inte riktigt om slutet där. Missuppfatta mig inte, det var ett bra slut men den var alltför "cliffhanger" om man säger så. Äventyret såg inte ut att vara slut med andra ord. 07-Ghost också, som avbröts vid episod 26 om jag minns rätt. Kommer inte ihåg anledningen, men mangan fortsätter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 17, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2011 Jo den är avslutad, men tyckte inte riktigt om slutet där. Missuppfatta mig inte, det var ett bra slut men den var alltför "cliffhanger" om man säger så. Äventyret såg inte ut att vara slut med andra ord. Menar du den första TV-serien, eller brotherhood (som faktiskt följer mangan)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 1, 2011 Anmäl Share Skrivet april 1, 2011 Åh herregud, jag glömde WORKING!!... Den MÅSTE få en andra säsong, annars dör jag. Gud hör bön: Working!!/Wagnaria!! TV Anime Gets 2nd Season Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taqo Skrivet april 7, 2011 Anmäl Share Skrivet april 7, 2011 elfen lied, känns som de fick slut på budgeten eller nått då de pratade där något avsnitt innan slutet har jag för mig som att den skulle fortsätta.. Tror även dens manga fortsätter mycket längre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 7, 2011 Anmäl Share Skrivet april 7, 2011 Efter en viss punkt följer Elfen Lied-animen en helt annan handling än mangan så man kan inte återgå till originalhistorien. En eventuell fortsättning skulle i så fall behöva vara något eget. Tänk True Tears som utöver namnet har absolut ingenting gemensamt med originalspelet, inte ens figurerna. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lowrider Skrivet april 10, 2011 Anmäl Share Skrivet april 10, 2011 Dom ända jag kan komma på är GTO och Zipang. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg