Selene Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 Azumanga Daioh och One Piece, helt klart sedan har jag några jag kom på efter en stunds tänkande... Kodomo no Omocha Momoiro Sisters och The Cat returns varav den sistnämnda är en film. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 1. Full Metal Panic (Sagara Sousuke är bäääääääst!) 2. Puni Puni Poemi (Dock får man inte ha högt blodtryck när man börjar se - risk för kärlkramp kan uppstå) 3. Galaxy Angel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 hm. GTO Onegai twins .....love hina, oh yes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Gah! Hur kunde jag glömma Full Metal Panic... den måste man ju bara se! ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 One Piece, Love-Hina,Full Metal Panic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 Puni Puni Poemi FLCL Gravitation .. :33! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryoko Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Tenchi Muyo.... Naruto.... Love hina.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angel Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Detta vara sehr knepigt men jag tror att min lisat ser ut så här: GTO Ranma 1/2 FMP Kanske inte i den ordningen men i alla fall ;) P.S. One piece e helt skön den me Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zonZON Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 1: Ping Pong Club 2: FMP 3: One Piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Excel Saga Golden Boy FMP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet december 24, 2004 Anmäl Share Skrivet december 24, 2004 fmp fumoffu, Excel Saga och hmm ingen mer direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 PITA TEN :) Azumanga GTO School Rumble (iof inte klar) Golden Boy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nipprig Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 One Piece GTO och uhhh, hrrrrm... ajja får lov att säga Slayers (alla) För jag kommer inte på nån annan nu. Tittar inte så mycket på "Kärleks" Serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg