N_ter Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 mina är just nu one piece , love hina och ää har ingen mer men jag undrar om ni kan tipsa mimg om en massa roliga serier ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 One piece är helt klart rolig :) Sen har jag ochså Azumanga Daioh och Full metal panic Fumoffu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Tyvärr måste nog ta till en till.. Jungle wa itsumo Hare nochi Guu Azumanga Daio FLCL och love hina..har säkert mer men kommer inte på någon nu..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Välkommen till forumet! Hmm mina tre roligaste anime seier, tuff fråga. Dessa serier kom jag på nu på rak arm, utan inbördes ordning: Azumanga Daio Sensei no Ojikan Full Metal Panic: Fumoffu? FLCL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 I djungeln var det alltid trevligt, sen kom Guu Dragon Half Puni Puni Poemi Cirkelmagi Guruguru Ingen inbördes ordning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Ej rangordnad. Sakigake!! Cromartie High Full Metal Panic 2 (Fumoffu) Furi Kuri (FLCL) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Det verkar som om de redan är nämnda men dessa tre är faktiskt bland det roligaste man kan se: Jungle wa itsumo Hale nochi Guu Puni Puni Poemi Mahoujin Guruguru ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Digi Charat christmas special Puni Puni Poemi FLCL (med Panyo Panyo Digi Charat som en mysig bubblare :) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Ye välkommen till forumet.. btw jag fick ju inget sånt välkomnade ju :P Dom tre bästa enligt mig är nog Onegia teacher -Om du tyckte love hina var bra så är den serien ett väldigt bra tips. ;) Onegia twins - serien efter teacher pojk :) Love hina, och Naruto - Dom kommer på samma plats,p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Dom te roligaste just nu är: * Excel Saga * Rouroni Kenshin * FLCL Avsnitt 5 är ju helt klart bäst! ... Fullmetal Alchemist är också riktigt rolig på sina stunder iochförsig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 1: är helt klart love hina för mig,, 2: sen har jag en serie som jag betraktar som världens fulaste serie, men den är gudomligt rolig,, Anime finns inte i Sverige,, så som barn var jag tvungen att leva på den animen tyska kanalen RTL2 gav ut,, lärde mig flyttande tyska tack vare den kanalen också,, hur som helst,, serien heter chin chan handlar om en pervers unges dagliga upptåg,, jag vet inte om det e den tyska dubbningen jag e så förälskad i,, hur dom översäter från japanska, Alla måste se den serien,, fast jag vet inte om den e lika rolig på japanska som den e på tyska,, har aldrig sätt den japanska versionen ,, 3 har jag lagt en serie som heter hanakimi no kimi tachi e,, borde inte ta med den för den finns inte i anime format,, men ändå XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 Azumanga Daioh Full Metal Panic (båda :P) Sensei No Ojikan Måste ta med Midori No Hibi också, även om det blir fler än 3 sammanlagt. :) Ingen rangordning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 green green, I my me : strawberry eggs, och sailor moon: live action. den sistnämnda är inte rolig för att de e särskillt bra humor. men det var längesen jag skrattade så mycket som när jag såg den. Värre lågbudget får man leta efter :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 rolig... hmmmm... GOLDEN BOY... vet nog ingen mer som kan räknas till rolig.. kanske finns många skämt i dom men.. dom är ju inte roliga jämt.. fast det är golden boy.. golden boy är nog inte direkt min favorit anime.. men den är jävligt rolig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 Green Green: ROFL Abenobashi Mahou Shotengai: LOL Gokudo-kun Manyuki: LOL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 2: sen har jag en serie som jag betraktar som världens fulaste serie, men den är gudomligt rolig,, Anime finns inte i Sverige,, så som barn var jag tvungen att leva på den animen tyska kanalen RTL2 gav ut,, lärde mig flyttande tyska tack vare den kanalen också,, hur som helst,, serien heter chin chan handlar om en pervers unges dagliga upptåg,, jag vet inte om det e den tyska dubbningen jag e så förälskad i,, hur dom översäter från japanska, Alla måste se den serien,, fast jag vet inte om den e lika rolig på japanska som den e på tyska,, har aldrig sätt den japanska versionen ,, Chin Chan finns som engelsk mangapocket nu... och är extremt stor i Spanien! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Jag måste nog ta till några fler än 3 :P. Sakigake Cromartie High Golden Boy Sexy Commando Ebichu The Housekeeping Hamster Azumanga Daioh Ping Ping Club Jungle wa itsumo Hale nochi Guu FLCL. Där, där fick jag med dom roligaste animeserierna som jag sett. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 GREEN GREEN !!! Full Metal Panic! Full Metal Panic? Fumoffu HAHHAHA, de har en del roliga karaktärer som drar upp skämten osv.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Shaman king Naruto FLCL Ej rangordnad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 FLCL, FMP: F, Love Hina... I den ordningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Azumanga Daioh. GTO. Mahoromatic. Jag har inte varit sådär jätte inne på serier med mkt humor, men dessa uppskattar jag verkligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 Chobits D.N Angel Love Hina Dom tre har verkligen gett mig ett par goda skratt, dom förlänge kanske mitt liv med ett år? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yume Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 Puni Puni Poemi Full Metal Panic Fumoffu Love Hina Finns säkert andra som är roligare än dessa men kommer inte på någon just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 2x2 = SHINOBUDEN Ojoj vad dom driver med Naruto i den animen. heh heh heh, myyyys. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroJaki` Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 Silver Fang, StarZinger, Rai... (->) dom enda ja sett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg