Sceleris Skrivet mars 14, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2012 Ah, se där. Då kanske de tar filmen också. I så fall kan Ebhen se fram emot den typ 2013, kanske. :) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet mars 14, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2012 I det läget får ju producenterna skylla sig själva om folk laddar ner en massa om de ska ta sån jäkla tid på sig... Men vi västerlänningar är kanske inte så intressanta som köpare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2012 Anmäl Share Skrivet april 29, 2012 Titel: K-ON! Genre: Komedi, Satir, Slice of Life, Musik Vänta lite, satir? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2012 Anmäl Share Skrivet april 29, 2012 Förresten, ja. Jag skulle gissa på att det kommer att ta mellan 6-10 månader efter premiären som var i början av december till att den kommer ut i köpversion i Japan, så typ i slutet av sommaren kanske den dyker upp på DVD/BD Datum finns: 18 juli i år ska den vara ute i japanska butiker. Med lite (mycket!) tur kanske den har engelsk text. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Med lite (mycket!) tur kanske den har engelsk text. Näpp. Sorry. 2 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Det kommer väl så småningom så det är bara att vänta snällt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Varför får jag minus för de där inläggen? Det är ju inte MITT fel att de inte har text! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Haha! :D Jag mest jämnade ut för det plus du fick för det tidigare. Jäkligt kasst av dem dock att inte subba saker direkt vid japanskt släpp. Det borde ju öka deras försäljning rejält kan man ju tycka. Ibland förstår jag mig inte på japaner alls... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg