Furio-^ Skrivet januari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2009 hittade en lite gif bild från animen bleach. undrar bara var i serien den kmr ifrån. imo ser den ut å komma från nått som inte e släppt. eller har jag missat nått. lägger bilden i spoiler för att inte folk som vill se framtida saker. klicka här för att se bilden nån som vet ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet januari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2009 Klippet kommer från introt till spelet "Bleach Battlers 2" http://se.youtube.com/watch?v=_TpXt6EyM14 (jag hoppas det är ok att länka till introt, annars ber jag om ursäkt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2009 (jag hoppas det är ok att länka till introt, annars ber jag om ursäkt) Inga problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg