Blå Skrivet januari 29, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2009 Har sett om en del serier i mina dar. Men den serien som går om mest är nog Sikta mot toppen! efter att jag införskaffa mig denna på dvd. Även Azumanga Daiou samt Tokyo Babylon och X går lite då och då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet januari 29, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2009 Åh, hur kunde jag glömma Tokyo Babylon och XTV? Det var ett tag sen senast, men de har ju körts med olika vänner lite då och då, för att locka in dem på den rätta stigen. :) Kortare saker tenderar att vara lättare att se om, vilket fick mig att minnas att min mest sedda serie måste vara FLCL. Hysteriskt nöjd med DVD-erna till den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 29, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2009 What? Jag glömde också FLCL :) Klart man ser om den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet januari 29, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2009 Brukar bli komedier som jag ser om oftast. Azumanga Daioh och Lucky Star brukar jag ta en eller ett par slumpmässiga avsnitt när man behöver skratta lite =) Dokuro-chan, Umisho, koharu biyori, Haruhi har jag sett om ett par ggr också. FLCL har man sett säkert ett tiotal ggr, den bli aldrig gammal! :P NGE har jag bara sett en gång men jag väntar tills filmerna har kommit innan jag ser om den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 29, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2009 Har bara en serie jag kan se om flera gånger i sin helhet och det är Tenchi Muyo OVAn (förutom den tredje delen då). haha ser folk fortfarande på den? Jag har en gammal VHS med den, har inte orkat köpa det i dvd :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg