Largo Skrivet januari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2009 Hej, Några fler än jag som spelar / har spelat eRepublik här? Kortfattat så är det ett webbläsarspel som går ut på att du skapar en invånare i eSverige (Nästan alla världens länder finns representerade i spelet). Din invånare kan sedan gå med i militären och kriga mot andra länder, söka jobba, starta ett företag och anställa andra spelare, engagera dig i politik eller någon av de många organisationerna med olika uppgifter, statliga eller icke-statliga. Det bästa är att man inte måste spendera mer än max 10 minuter om dagen, men om man vill engagera sig så kan man sitta hela dagarna med spelet. Man blir faktiskt förvånad över hur stor politiken är i spelet. Invånarna röstar på vem som ska bli deras president och en bra politik är extremt viktigt för landets framgång. Ibland blir det äkta internet-pajkastning mellan partier, länder och medlemmar. Jag hjälper gärna de som känner sig sugna på att börja att komma igång och förklara grunderna. Någon som vill starta ett eHentaiföretag? :D www.erepublik.com Låter du mig invita dig så lovar jag dig en fin present när du blir level 6 ;) Vi som spelar Anime.se - eRepublik Largo - Niklas Largo Avathar - Daniel Avathar Dread - Undread Robbana87 - Robbana Jinha - Henrik von Baron Ibaton - Mattia Markehed Z0nE - Z0nE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet januari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2009 Det verkar lite ballt så du får gärna invita mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet januari 13, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2009 Testat det lite nu sen igår natt, verkar helt ok. Förutom att jag för det mesta inte har en aning om vad jag gör. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 13, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2009 Testat det lite nu sen igår natt, verkar helt ok. Förutom att jag för det mesta inte har en aning om vad jag gör. Vad heter du i spelet? :) Läs denna artikeln, väldigt bra guide för nybörjare: http://www.erepublik.com/en/article/nyb ... k-718424/1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet januari 13, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2009 Henrik von Baron heter jag. Tack för länken :) Och ursäkta att jag glömde fråga om invite, hjärnan var inte på högsta hugg klockan 6. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet januari 13, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2009 Spelade ganska mycket under betan där jag i två perioder var president över Japan. Jag tog en lång paus för att sedan komma tillbaka för en vecka sedan eller så. Mitt nästa mål blir nog att frigöra Kina. Jag heter Yamato Suzuki i spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 16, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2009 Amathev, Mäktigt, då har vi en veteran ibland oss :) Ni som har reggat er, hur går det i spelet? Som sagt, behöver ni hjälp med något så står jag gärna till tjänst :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet januari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2009 Jovars går väl helt ok, tror jag. Jobbar, tränar och läser artiklar för tillfället, för det är det enda jag kan göra för tillfället(?). Hur gås det själv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibaton Skrivet januari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2009 Samma här,jobba o träna. Men kul e de^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 Har precis börjat prova. Z0nE är heter jag även där! Så adda mig eller vad man nu kan göra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet januari 19, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2009 Hmmm låter kul, får skapa en och se hur det går. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet januari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2009 blev lvl 6 för 3 minuter sedan... vad får jag för present? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet januari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2009 Varför är det inga krig? Jag vill slåss :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet januari 22, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2009 hehe det vill jag också göra :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 22, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2009 blev lvl 6 för 3 minuter sedan... vad får jag för present? ;) Nu fick du en gift och ett vapen :) Det pågår massor av krig, men inte vid Sveriges gräns. När ni nått strength 4 så kan ni ansöka till Sveriges militär. De sponsrar med flyttbiljetter, vapen och ger er guld när ni slåss Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2009 Någon mer än jag som inte kan komma in på erepublik idag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet januari 23, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2009 Nä, verkar vara nere... Fick nyss upp en index sida med några få bilder på addressen. Hopas dom fixar det snart, ska dra ut snart och vill gärna inte tappa en dag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet januari 23, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2009 Sidan ska komma upp imorgon före lunchtid, de har tagit ner den för någon form av underhåll. Lite surt eftersom jag inte kommer kunna delta i kongressvalet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet januari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2009 Att de aldrig ska fixa buggarna i spelet.. Nu kommer jag ihåg varför jag lämnade sist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg