JockeII Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Grattis Erik! Surt att ha födelsedagen på en Måndag av alla dagar dock! >_- Hoppas du får mycket Men även en del Och självklart massor av Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Blev till slut 20 precis ´=) Gratulerar till systemet~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 11, 2007 Anmäl Share Skrivet november 11, 2007 Gratulerar! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Grattis min gode novembervän! Önskar det samma till dig som du önskade till mig och lite mer! (Du får ut lite mer vid 20 än 19..) ;) - Systemet - Ur tonåren - Myndig i Japan.. - Ett år närmare döden.. Kan man önska sig mycket mer? :< (När det gäller ålder) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 fan jag trodde jag skulle vara först! Grattis plutten! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Tackar så mycket! Ni vet att jag älskar er alla ´=D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Congratz! Bästa sättet att fira dagen är att åka till Bolaget och handla iförd Haruhi-hårband. Tube it! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 12, 2007 Anmäl Share Skrivet november 12, 2007 Blev till slut 20 precis ´=) :O Grattis till systemet! och även födelsedagen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
solvebring Skrivet november 29, 2007 Anmäl Share Skrivet november 29, 2007 87-12-09 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2008 22 år idag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet februari 6, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Grattis på din dag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Grattis på födelsedagen! =) Nu blev jag plötsligt sugen på tårta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Grattis Aoz! :D 87-12-09 :O:o:o Du fyller år på samma dag som mig xD Fast jag är en gammal 84:a Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 22 år idag :) *hade gjort något eget om jag inte satt i skolan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Tack så mycket allihopa, kramar till alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Kan vi inte i första inlägget skriva ner allas födelsedagar, så det blir som en almanacka lik den som finns under konvent/händelser? Det hade varit ball tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2008 Kan vi inte i första inlägget skriva ner allas födelsedagar, så det blir som en almanacka lik den som finns under konvent/händelser? Det hade varit ball tycker jag. Låter som en bra idé men tror inte att trådskaparen är aktiv på forumet längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2008 19 GET Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2008 19 GET pff. lillpojken :D grattis grabben. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mullvad3n Skrivet februari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2008 Grattis Sayase ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2008 Kan vi inte i första inlägget skriva ner allas födelsedagar, så det blir som en almanacka lik den som finns under konvent/händelser? Det hade varit ball tycker jag. Låter som en bra idé men tror inte att trådskaparen är aktiv på forumet längre. Trådskaparen behövs ej, admin kan mecka. Frågan är om det är "etiskt" dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2008 Grattis SayaSe! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 23, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2008 Trådskaparen behövs ej, admin kan mecka. Frågan är om det är "etiskt" dock. Vi bestämmer vad som är etiskt. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet maj 20, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2008 20 år idag, yay! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg