zaffe Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 sjätte Februari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Fyllde år den 22:de Juli. It's been a while.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 fyller år då ingen vill fylla år.. nämligen 3 dagar efter julafton..83-12-27 klara mig ifrån "menlösa barnens dag" med en dag.. (28.de) Emma Hoof(Min första och näst sista flickvän) fyller år dagen efter julafton. Det vill jag påstå är värre. Men om vi säger så här. Vad lyckliga de måste vara föräldrarna då de fick dig(er) de fick ju en alldeles besvärlig livslång julklapp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 Sjunde december här.. :) På tal om folk som fyller år samma dag som en själv, gick jag på dagis till halva sjuan med en tjej som föddes på samma BB som jag, dock var jag någon timme före henne.. Hum.. *förvirrad* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 Emma Hoof(Min första och näst sista flickvän) fyller år dagen efter julafton. Det vill jag påstå är värre. Men om vi säger så här. Vad lyckliga de måste vara föräldrarna då de fick dig(er) de fick ju en alldeles besvärlig livslång julklapp... och ännu värre är det väll då för mig (och mina föräldrar?) då jag föddes just på julafton. förra året var det totalt 5 personer som kom ihåg gratta mig utan påminnselse från någon annan, och 2 av dem var internet-vänner :] inte lätt bland all jul-stress Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 17:e Augusti är jag född. Genom hela skoltiden såg jag på min födelsedag med blandade känslor. 17:e Augusti (eller nära däromkring) är ju som bekant den dag då skolan brukar börja efter sommarlovet. Stackars mig. Men nu vet jag ju att det fins dom som har det värre. Stackars STACKARS forehead . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 26 maj fyller jag år, datumet som gav mig en fräck sebanken väska en gång i tiden. Fast det är en lång historia som icke skall yppas nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 18/10 typ helt ok.Lite jobbigt när folk ska hålla på och sjunga i skolan o så :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet augusti 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Grattis i efterskott drazze ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 6, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2004 87-12-29 , hatar att fylla så sent. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 9, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2004 15:de Februari. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet augusti 9, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2004 Fyller den 25 Februari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 9, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2004 Fyller den 25 Februari Då fyller min mor år. Intressesmurfen hoppar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 9, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2004 15:de Februari. :o Bara 11 dagar efter mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 15:de Februari. :o Bara 11 dagar efter mig. Mm~ Sant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Andra januari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 22 april klockan 12:24 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 16:e Augusti Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 1:Februari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Class Rep Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 18:e November.. usch närmar mig de 30... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 18:e November.. usch närmar mig de 30... :S Jag är redan där o jag har överlevt.... än så länge. Fast egentligen är jag ju 25(Personnummret ljuger) . Tycker personligen att 25 va den ultimata åldern. Fyller själv år den 21:e Oktober Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Jag har inte upplevt den än.. men det händer väl :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiYem Skrivet september 16, 2004 Anmäl Share Skrivet september 16, 2004 le prèmier janvier.. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nane? Skrivet september 19, 2004 Anmäl Share Skrivet september 19, 2004 83-01-01.... mycket praktiskt datum... varje år så ställer dom till med kalas å skjuter raket.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiYem Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 83-01-01.... mycket praktiskt datum... varje år så ställer dom till med kalas å skjuter raket.... whaaa en till.. :D jo d e rätt bra datum.. alla firar o har sig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg