Voffe Skrivet februari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2011 Ha den äran, Saya! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Grattis, Sceleris? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Är det Sceleris födelsedag idag? Påpassligt, jag som bakar hönökaka och allt <.< Grattis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Grattis, Scellan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Grattis på födelsedagen Sceleris! Jag kanske missminner mig men blev det inte precis avsevärt mycket dyrare för dig att flyga med SAS? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Grattis, Sceleris? Tack? Är det Sceleris födelsedag idag? Påpassligt, jag som bakar hönökaka och allt <.< Grattis Tack. Jag får alltså kolla postlådan ofta nästa vecka? ;-) Grattis, Scellan. Voffan~ \o/ Grattis på födelsedagen Sceleris! Jag kanske missminner mig men blev det inte precis avsevärt mycket dyrare för dig att flyga med SAS? :3 FFFFUUUUUUU- Men tack. ^_ ^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Grattis Sceleris, hoppas du har/hade en bra födelsedag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 19, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2011 Tack? Jag var inte säker. Jag såg bara ett stort Today när jag kollade mina vänner på mal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 19, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2011 Tack Klona och Volbla (), och så får jag skicka vidare några gratulationer till MorisatoKun, Ecchi-Sama och forumäldste wilfried som fyller år idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 5, 2011 Anmäl Share Skrivet april 5, 2011 Stort grattis på födelsedagen avathar! Är det fullt ös medvetslös på andra sidan gatan ikväll tro? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 5, 2011 Anmäl Share Skrivet april 5, 2011 Grattis avathar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 5, 2011 Anmäl Share Skrivet april 5, 2011 Grattis avathar! Detta~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 5, 2011 Anmäl Share Skrivet april 5, 2011 Grattis avathar! Detta~ Detta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 5, 2011 Anmäl Share Skrivet april 5, 2011 Grattis avathar! Detta~ Detta! Mer av detta~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 7, 2011 Anmäl Share Skrivet april 7, 2011 Hjärtliga gratulationer och lyckönskningar på bemärkelsedagen Scab! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 29, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2011 Gamle Zzang fyller år, grattis får man väl säga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet juni 29, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2011 Gamle Zzang fyller år, grattis får man väl säga! Tack får man väl säga då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 31, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2011 Stort grattis på bemärkelsedagen till Volbla i efterskott (han fyllde igår), och Boda, Pthia och Najica i direktskott. Speciellt grattis till Najica som fyller myndig mot sin egen stora ovilja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 31, 2011 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2011 ^ whs Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 1, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2011 Stort grattis till er alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 20, 2011 Anmäl Share Skrivet september 20, 2011 Nämen se där, Nikarp fyller 24. Grattis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicar Skrivet september 20, 2011 Anmäl Share Skrivet september 20, 2011 Nämen se där, Nikarp fyller 24. Grattis! Och karpen säger tack! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 4, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2011 Ojojoj, se på fan, Klona fyller the big two-two! Grattis, Tommy-Gun! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 5, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2011 Som jag misstänkte, inget undgår Sceleris vakande öga. Tack så mycket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 20, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2011 Då var det Negis tur att fylla år så jag lämnar över partyhatten till honom. Grattis på 21 års dagen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg