Kenzoku Skrivet juli 30, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2010 Happ... är väl min tur igen att fylla år... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 30, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2010 Grattis till eder alla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet augusti 3, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2010 2 dagar för sent men jag fyllde år i Söndags, dvs den 1a. Usch vad man börjar bli gammal :( (dvs 26 år) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 3, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2010 Grattis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 3, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2010 Så... vi var typ fyra st som fyllde år inom tre dagar? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 3, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2010 Så... vi var typ fyra st som fyllde år inom tre dagar? :) Tydligen är några dagar under hösten högsäsong för att pippa fram anime-nördar :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yggdrasil Skrivet augusti 4, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2010 Så... vi var typ fyra st som fyllde år inom tre dagar? :) Tydligen är några dagar under hösten högsäsong för att pippa fram anime-nördar :3 Verkar ju onekligen så :D 91-10-01 för min del ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2010 91-10-01 för min del ^^' Vilken V-formad kropp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sasukee Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Jag fyller år den 15:onde Februari. ;) Längtar som tusan. Då blir man myndig. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Grattis i förskott. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sasukee Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Grattis i förskott. Tack så jättemycket. :) Ska bli kul och bli myndig faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Nu är det mindre än en månad tills jag fyller år. Sasukee, efter att man fyllt 20 slutar man se fram emot födelsedagarna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sasukee Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Nu är det mindre än en månad tills jag fyller år. Sasukee, efter att man fyllt 20 slutar man se fram emot födelsedagarna ;) Behöver inte betyda faktiskt. c: Det kan vara STORT att fylla 50, men vissa tycker det är ÅR det. ^^ Men du har rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Jo, men man bryr sig mindre när man blir något så trivialt som 43, exempelvis =3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sasukee Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Jo, men man bryr sig mindre när man blir något så trivialt som 43, exempelvis =3 50 år är ändå ett större årtal. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet september 7, 2010 Anmäl Share Skrivet september 7, 2010 Nu är det mindre än en månad tills jag fyller år. Sasukee, efter att man fyllt 20 slutar man se fram emot födelsedagarna ;) Ja, faaaaaaan man blir bara gammal! Och inte mycket visare kan jag påstå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet september 8, 2010 Anmäl Share Skrivet september 8, 2010 Fyllde 30 år den dag som nu är igår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet september 8, 2010 Anmäl Share Skrivet september 8, 2010 Fyllde 30 år den dag som nu är igår. Grattis i efterskott då, hoppas du fick en trevligt födelsedag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 9, 2010 Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 Grattis i efterskott My. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet september 9, 2010 Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 Tack, jag hade en trevlig födelsedag. Men nu är man tant på riktigt, va? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 9, 2010 Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 Anime/mangatanter är lite bättre än alla andra tanter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 9, 2010 Anmäl Share Skrivet september 9, 2010 omfg "otaku expiration date"! Fast det kanske inte gäller för kvinnor. Grattis. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 5, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2010 Idag fyller jag 21 år *yey*, känns inte ett dugg skillnad än vad det gjorde igår. Är det nu magin om att fylla år börjar försvinna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 5, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2010 Grattis Klona. Personligen tyckte jag den magin försvann när jag fyllde 14 eller något, och har nog inte firat min födelsedag sedan dess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 5, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2010 Tack. Jo du har en poäng, har inte känt något speciellt på ett par år heller men förut hade man något att se fram emot. När man var 15 år fick man åka moppe, 18 år var körkort och 20 år var det systemet som var så himla spännande men nu finns det ingenting direkt att se fram emot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg