Kenzoku Skrivet februari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2010 Kångrätjulejtshions minna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Så blev man 23 för nån dag sen, nu e man uppe i åldern då man slutar fira B) Bästa presenten var nog min SRF-biljett så slapp jag köpa egen! Grattis till alla er andra som fyller år nu! Vi verkar vara en lite bunt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Gratis ela !!! Sup inte för mycket nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Just ja själv blev man 22 idag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Grattis flaskis, Klibbnisse, Dread, Saya, ela, Tsukasa-san och doppler. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Grattis ela och Dread, plus de andra som har fyllt år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Galet vad mycket folk som fyller år ~ grattis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Grattis Dread! Jisses va massa som fyller år! Tänk vilket stort party det skulle bli om alla kunde slå sig ihop och fira! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Tack, tack glömde säga grattis till de andra också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Grattis flaskis, Klibbnisse, Dread, Saya, ela, Tsukasa-san och doppler. :3 Vänta, va? Jag fyllde år för två månader sen O_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Grattis flaskis, Klibbnisse, Dread, Saya, ela, Tsukasa-san och doppler. :3 Vänta, va? Jag fyllde år för två månader sen O_O Jo men jag hade ju inte sagt något i den här tråden. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Meatrose är effektiv =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Alla: Grattis i efterskott! Alla: Grattis i förskott! Meatrose är effektiv =D Inte lika effektiv som mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RasmusSjooberg Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 21 Mars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 7, 2010 Anmäl Share Skrivet april 7, 2010 Grattis, Scab. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 7, 2010 Anmäl Share Skrivet april 7, 2010 Alla: Grattis i förskott! Grattis, Scab. :) Två gratulationer från Sceleris, det var inte dåligt det Scab. ;) Hursomhelst, grattis på födelsedagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Gratulationer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 Nu är jag hela 20 år gammal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 Grattis, Fille! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 En hel gratulation från mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 Jag tackar och bockar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Häftigt, du är en dag yngre än min lillasyster. A match made in heaven. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 30, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2010 Idag fyller jag 22. Helt sjukt hur snabbt tiden går. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 30, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2010 Hoho. Trevligt. Jag fykller 21 imorgon :) Ett år och en dag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 30, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2010 Grattis till soleher och grattis i förskott till Volbla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg