Addie Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Grattis från mig också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Grattis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Idag fyller jag år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Fyller år idag! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Grattis till er båda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Grattis Kenzoku och Soleher Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Grattis till er båda, Kenzoku och Soleher. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Поздравления Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Vet inte om jag vågar tro på att soleher fyller år, men grattis iaf, till de som fyller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Grattis till dom som har fyllt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 31, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2009 Vet inte om jag vågar tro på att soleher fyller år Varför inte? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 1, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2009 Jag kanske skulle loggat in tidigare, men bätttre sent än aldrig =D Grattis soleher! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 1, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2009 Vet inte om jag vågar tro på att soleher fyller år Varför inte? :S Jag tyckte också det var nyligen du fyllde, men dubbelkollade. Grattis Soleher ;) (Shit va tiden går fort) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 2, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2009 Tack till alla som gratulerat mig. Ja, tiden rullar på för fort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet augusti 3, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2009 Tack alla :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Jaha då blev man 20 år idag då och bolagsmyndig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Grattis Klonoa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Grattis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Tack ska ni ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Grattis Klona! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Jaha då blev man 20 år idag då och bolagsmyndig. Jösses. Jag trodde du var äldre :O grattis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Ha den äran på bemärkelsedagen, Klona! Förresten, appropå födelsedagar i allmänhet, här är något jag alltid undrat: får folk normalt sätt sina presenter på morgonen eller på kvällen? Eller mitt på dagen? För mig har jag alltid fått dem i sammband med sjungandet på morgonen, men jag har minnen av att folk tittade undrande på mig när jag nämnde det, så det vore kul att veta hur folk har det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Förresten, appropå födelsedagar i allmänhet, här är något jag alltid undrat: får folk normalt sätt sina presenter på morgonen eller på kvällen? Eller mitt på dagen? För mig har jag alltid fått dem i sammband med sjungandet på morgonen, men jag har minnen av att folk tittade undrande på mig när jag nämnde det, så det vore kul att veta hur folk har det. För mig har det varit blandat, men majoriteten av alla födelsedagar jag har haft så har jag fått allt på sängen, och sen får jag presenter på dagen när resterande familjemedlemmar dyker upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 När jag var liten var det på morgonen. Men nu... Tja, ett par veckor efter att jag fyllt år brukar jag hälsa på mina föräldrar. När jag kommer innanför dörren säger de "hej! Åh, här är en present", och räcker över ett paket innehållande typ stickade sockar, och senare, efter middagen, får jag baka en födelsedagstårta åt mig själv. Med lite tur får jag ett par gratulations-SMS också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 För mig så fick jag alltid av familjen på morgonen, och av resten av besökarna när de kom på eftermiddagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg