dengo Skrivet december 28, 2008 Anmäl Share Skrivet december 28, 2008 Är det någon här som är eller vet vem användare Inori är på tradera? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 28, 2008 Anmäl Share Skrivet december 28, 2008 Någon som säljer piratkopior. Anmäl gärna personens auktioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 28, 2008 Anmäl Share Skrivet december 28, 2008 Någon som säljer piratkopior. Anmäl gärna personens auktioner. Tyvärr så bryr sig inte tradera om piratkopior. De som jag har anmält har åtminstone kunnat fortsätta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 28, 2008 Anmäl Share Skrivet december 28, 2008 Tyvärr så bryr sig inte tradera om piratkopior. De som jag har anmält har åtminstone kunnat fortsätta. De jag har anmält har försvunnit. Kanske för att jag skriver så övertygande att de inte kan ignorera mig! o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 28, 2008 Åhå :( tyckte det var lagom billigt men det var konstigt att det var billigt OCH nytt... meh!.... >:( Jag som ville köpa Antique bakery. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg