Sceleris Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 Äsch, lucky shot. :D Såg 10-15 minuter av första avsnittet för flera år sen. Fast jag vill se mer, det verkade ändå okej. "BOOM!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 "Ta-ta-ta-ta-ta-tat!" (Jag vet väl inte hur kulsprutor låter!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Känns som en Gundam-serie, men jag kan inte säga vilken... hum... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Full Metal Panic? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Nä, men för din bravur får du en ny bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Chaos;Head? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Inte direkt, nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Den var om animelådan. Den andra bilden har Koihime Musou-ögon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Mahoromatic? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Nerru. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2009 Hehe, Raki☆Suta :) Måste vara en ganska ny serie iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Hehe, Raki☆Suta :) Måste vara en ganska ny serie iaf. Lucky Star OAV, till och med. Nåja, om ni inte kunde det i och med sista bilden (som föreställer hjältinnorna), så kan ni det nog inte alls. Och jag vill inte att google-fu ska avgöra. Rätt svar var Kaitō Tenshi Twin Angel, en ytterst förglömlig OAV från i höstas. En ny, lätt. (Fast inte LÖJLIGT lätt.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Ja Kitarou är det ju av allt att döma, så vi säger väl Hakaba Kitarou. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Driver du med han eller? Då säger jag Gegege no Kitarou (1968). Den var LÖJLIGT lätt, Sceleris! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Då säger jag Gegege no Kitarou (1968). Rätt. Den var LÖJLIGT lätt, Sceleris! Det var inte vad din morsa sa om den förra animén i tråden. (Oj snärt!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Blanda inte in familjen i detta nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Äre Ghost Hound igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Strait Jacket ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2009 Då gissar jag på Urotsukidoji som vanligt när det är tentackelmånster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Strait Jacket är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Tekkon Kinkreet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Yes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg