Blå Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Guin Saga kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 17, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2010 Tears to Tiara? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 17, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2010 Inga rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2010 Code geass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2010 Oj var det ny serie, ser ut att vara Soukou no Strain Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Oj var det ny serie, ser ut att vara Soukou no Strain Dread vinner spelet och får gå vidare till nästa nivå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Shit, det där var en bra gissning. Skulle aldrig ens tänka på Strain oavsett hur länge jag hade kollat på de två bilderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Flaskis, tackar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2010 Photon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Photon? Var den så lätt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Var den så lätt :( För Skutty var den det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Alltså... Jag har inte sett serien, men har en AMV med Photon och Ding Dong Song, och, öh. Ja. Hela den AMV:n fokuserar BARA på den där snubben, så... Men woot! Återkommer med bild lite senare idag. ;) Lite senare: Okej, då kör vi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Sasameki koto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2010 Nope! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 21, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2010 Dåligt med gissningar så ni får en bild till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet februari 21, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2010 Mitt minne associerar till Honey & Clover. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 21, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2010 Mitt minne associerar till Honey & Clover. Ditt minne associerar fel! :3 ...och ny bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 21, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2010 ...och ny bild: Paradise Kiss? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 21, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2010 Hai desu! ParaKiss it is! Bollen går till Voffe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Jäklar, jag kan inte se att det är ParaKiss ens nu. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Jäklar, jag kan inte se att det är ParaKiss ens nu. :O Samma här. Kanske dags att se om den serien D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Kanske dags att se om den serien D: Eller dags att se den ö.h.t.! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Jäklar, jag kan inte se att det är ParaKiss ens nu. :O Samma här. Kanske dags att se om den serien D: Jag är också smått förvånad att jag kunde placera bilderna, det var trots allt ett bra tag sedan jag såg den. Hursomhelst, ny bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Jag valde inte de mest ParaKiss-aktiga scenerna... :] Nästa bild skulle dock varit på trappan ner till "studion", DEN borde de flesta som sett ParaKiss känna igen! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg