Negi Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Känns fel redan nu men lägger en utfyllnadsgissning på Lamune. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Stilen påminner om Skolans spökhistorier, men jag känner inte igen några karaktärer. Jag gissar iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Smått otroligt att det har gått så här långt, jag vet att åtminstone ett par personer har sett ett antal avsnitt av den. :o Negi och riyus gissningar var inte rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Ursäktar dröjsmålet, här får ni en oförminskad bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Ichigo 100%? ...var tydligen fel. Amaenaide yo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Boys Be...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Boys Be... är rätt. :} Bland de första digitala fansubbarna jag såg, sent år 2000. (Annars var det ofta rippar av VHS-fansubs.) Jag minns att jag var lite imponerad av presentationen och kvaliteten på den hundra megabyte stora filen. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Mer moln! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 :/ Börjar med standardgissningen Air då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 ja vafan det där kan ju va nästan vad som hälst, i princip alla serier visar moln någon gång... lite mer givande bild tack ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 Jag säger HAMTARO ännu en gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 UROTSUKIDOJI! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 Av rätt finns än inga spår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 Av rätt finns än inga spår. Ser lite ut som grannskapet i Sommarlov med kappan Coo. (Inte en unik "look", förvisso... men något måste man väl gissa på!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 Takane no Jitensha? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 now then here and there `? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Inga rätt så långt ögat når. Av rätt finns än inga spår. Okänd serien fortfarande står. En subtil (långsökt) ledtråd finns i rimmet, nästan värt att grunna över. Med andra ord var ovanstående gissningar fel, ny bild imorgon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 true tears? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 För många objekt! Ge oss exempel på karaktärsdesignen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 true tears? Icke. Ge oss exempel på karaktärsdesignen! Kör till då. (Jag tycker personligen att det är hyfsat lätt att gissa rätt utifrån karaktärsdesignen.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 Zoku Natsume Yuujinchou? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Zoku Natsume Yuujinchou? Näpp. Föregående bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Ookiku Furikabutte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Där satt den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg