Negi Skrivet januari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2009 Det var ju med något kattdjur i Babel så jag chansar på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2009 Ni får tänka över era gissningar med en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2009 Eh, City Hunter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2009 Nej. Ledtråd: det är ett väldigt besynnerligt och suggestivt verk från 1980-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2009 Area 88? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet januari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2009 Går helt på ledtråden här: Angel's Egg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 24, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2009 Harmagedon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 25, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2009 doppler tänker rätt, men det är fel. Ledtråd: det är en superrobotfilm utan superrobotar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 25, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2009 Tycker mig känna igen designen, Time Stranger? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 25, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2009 Där kom det, Time Stranger! (Remy! Filmen är att rekommendera om man vill ha en "mind trip". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 25, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2009 Jo, jag menar givetvis den förstnämnda då det är den jag känner igen ifrån en trailer på en gammal CPM-dvd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 27, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2009 Innan ni börjar beskylla mig för mord så frågar jag, behöver ni en ny bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet januari 27, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2009 Innan ni börjar beskylla mig för mord så frågar jag, behöver ni en ny bild? Skulle väl inte skada. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 27, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2009 något med rustningen i första bilden och axelklaffen som skymtar i andra bilden väcker minnen från en gammal previews rulle en polare hade... men jag minns fasen inte titeln. Inte Amon Saga va? nej den heter något annat... Gavs ut av Manga Entertainment, tidigt 90-tal? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2009 Nepp, inte Amon Saga. Vad jag vet har denna serie aldrig skymtas på engelsktaliga marknader heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 31, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2009 Negi boozu vissa lite karaktärs bilder tack ^^ Dagens ungdom tror man kan se vad det är igenom lite blod på händer och en fjärdedels rustning om det är ens är en fjärdedel ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 31, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2009 Om man sett serien så är iaf en del utav en av bilderna karaktäristisk men då man ska värna om de äldre så får du en till bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 31, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2009 OOOO det är ju den ju ooo men vad fean hete den >.< Lord of Lords Ryu Knight kanske det var men är lite osäker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 31, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2009 Mycket riktigt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 se där var evigheter jag såg på den :D men jag såg nog aldrig klart den tror jag... hmm var så länge sen >.> iaf NEXT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 Sakura Diaries? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 Sakura Diaries? Fan! Precis påväg att skriva det. :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 Snusk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2009 sceleris vet sitt snusk ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg