Negi Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Ser på den nu, överraskande nog inte en jättedålig serie! :O Shit. Till och med jag tyckte att den var dålig D: Så dålig så att du gav den en 8a? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 äsch åter till ämnet nu gubbar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Stellvia? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Stellvia? rätt!!!! din haxxor!!!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Stellvia? rätt!!!! din haxxor!!!!!!!!!! den har ju inte jag sett din jävel >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Stellvia? rätt!!!! din haxxor!!!!!!!!!! den har ju inte jag sett din jävel >:) kan inte rå för att du missar en sån bra serie.... noob Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Shangri-La? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Pianoskogen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Hur kom du på det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Det passade det lilla i färgschema och figurteckning jag har sett av filmen och dess promotionmaterial... samt att, tja, piano + skog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Såja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Last Exile? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 piano + skog Haha xD Whops, råkade ta bort bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Last Exile? Jag gillar din gissning, men det är fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Kanamemo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Kan det vara Sora no Manimani då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Neh. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 darker than blaCk? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 witch hunter robIn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Sista bilden får mig att tänka på Persona trinity soul eller vad den hette. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Han till vänster är otroligt bekant, men jag kan inte placera :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Ingen tärning. Ny bild efter att jag hjälpt brorsan flytta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Kachou Ouji? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg