Blå Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Sengoku Basara? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Seirei No Moribito? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 hmm, Kurozuka? Gravskopan hann före. ó_ò Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 hmm, Kurozuka? oj såg dig inte skopan :( RÄTT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Då rullar vi vidare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Space One Piece? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Halo Legends? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 8, 2009 Anmäl Share Skrivet december 8, 2009 Fel och fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 9, 2009 Anmäl Share Skrivet december 9, 2009 Dåligt med gissningar, här kommer en ny. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 10, 2009 Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Power Rangers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 10, 2009 Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Power Rangers? Fel. Här kommer en till bild. Får väl droppa ledtrådar snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 10, 2009 Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Stilen känns fel, men byggnaden vid vulkanen påminner mig om en byggnad i... jag minns inte... Eldfågeln-TV-serien tror jag det var. Men det här ser äldre ut än vad jag minns... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 10, 2009 Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Fel. Faktum är att den inte är speciellt gammal. Utan bilderna är bara från en riktigt kass dvdrip. Jag återkommer med en bild senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Ett stycke huvudkaraktär, och ett stycke support. Serien är dessutom utgiven 2004. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Shin Getter Robo!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Fyfan vilka skumma och deformerade ögon de har :S De där ser ju inte ens mänskliga ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Shin Getter Robo!! Mycket riktigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Fyfan vilka skumma och deformerade ögon de har :S De där ser ju inte ens mänskliga ut! *tittar på flaskis avatar* *fniss* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 *tittar på flaskis avatar* *fniss* Ja, mitt inlägg var fyllt med Sarkasm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 *tittar på flaskis avatar* *fniss* Ja, mitt inlägg var fyllt med Sarkasm Jag känner Sarkasm, trevlig kille! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 *tittar på flaskis avatar* *fniss* Ja, mitt inlägg var fyllt med Sarkasm Jag känner Sarkasm, trevlig kille! Jag också, han var på besök hos mig cirka kvart över två idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Det blir nog en väldigt ensam jul för dig, Sceleris... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg