Negi Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Köttrosen är fortfarande den enda som varit på rätt spår, han spårade ur ganska tidigt dock men ni har inte ens lämnat stationen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Paradise kiss? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 En vild gissning på Koi Kaze Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Nopp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Bah, skulle ha gissat medan jag var lite osäker på bild 2. Hataraki Man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Yes sir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Det finns två serier jag tänker på när jag ser den där bilden. Men jag börjar med att gissa på Mahou Tsukai ni Taisetsu na Koto ~Natsu no Sora~. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Det finns två serier jag tänker på när jag ser den där bilden. Men jag börjar med att gissa på Mahou Tsukai ni Taisetsu na Koto ~Natsu no Sora~. Vilket är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Eldflugornas Grav? Jag ser visserligen för mycket färg och kontrast för att vara nöjd med gissningen, men man vet aldrig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2009 Fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2009 True tears? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2009 Nä. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2009 Hmm. Ny bild då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2009 Hm, det måste nog vara någon Spirit of Wonder. Ingen aning om vilken av dem, men förmodligen Shounen Kagaku Kurabu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2009 Stämmer alldeles utmärkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2009 BIG CITY! Kodoku na HEART TO HEART! Minna ai no mayoigo! BIG CITY! Namida wa DAY BY DAY! Nemuranai omoi wo yusaburu dake~! Försök inte, Scab, jag genomskådar dig direkt! Det är alltså Bubblegum Crisis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2009 Rätt, så klart. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2009 We are not amused. (Sceleris ) (I wish. Den här snubben är rätt åsm.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet januari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2009 Gissar på Golden Boy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2009 Nerru serru. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet januari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2009 Hä ä' ju Air Master dä' där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg