Raccomunk Skrivet Torsdag 20:09 Anmäl Share Skrivet Torsdag 20:09 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Fredag 09:08 Anmäl Share Skrivet Fredag 09:08 Jag började tänka på Alice Gear Aegis Expansion. Fast det var jäkligt svårt att komma på titeln. Allt jag kom ihåg var att det var tjejer i robotar eller kraftdräkter och att i första avsnittet är det en tjej som kommer till ett kontor. Designen stämmer inte riktigt, men jag gissar på den ändå för att inte ha helt kastat bort min tid. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Fredag 13:43 Anmäl Share Skrivet Fredag 13:43 En ledtråd: Rätt svar <--- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Fredag 13:58 Anmäl Share Skrivet Fredag 13:58 wtf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Fredag 14:05 Anmäl Share Skrivet Fredag 14:05 7 minuter sedan sa Sceleris: wtf Vad ser du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Fredag 15:28 Anmäl Share Skrivet Fredag 15:28 between the sky and sea Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Fredag 17:19 Anmäl Share Skrivet Fredag 17:19 1 timme sedan sa Smaruc: between the sky and sea Rätt!!!!! Jag visste att ni kunde den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Fredag 17:27 Anmäl Share Skrivet Fredag 17:27 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 19 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 19 timmar sedan 16 timmar sedan sa Raccomunk: Vad ser du? Mitt "wtf" var inte förbryllelse över din ledtråd, utan förbryllelse för att jag trodde att din ledtråd var ett fånigt lekfullt sätt att säga att jag svarade rätt, vilket jag ju var säker på att jag inte gjorde. 😛 Och det gjorde jag ju inte, så Gud är i sin himmel, och allt är väl med vår värld. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet 14 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 14 timmar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg