Sceleris Skrivet februari 28 Anmäl Share Skrivet februari 28 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 28 Anmäl Share Skrivet februari 28 Äsch, var så säker att jag kände igen karaktären, men det var fel ögonfärg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 1 Anmäl Share Skrivet mars 1 Fler ögonfärger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 1 Anmäl Share Skrivet mars 1 Pandaman??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 1 Anmäl Share Skrivet mars 1 Super Sonico Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 1 Anmäl Share Skrivet mars 1 2 timmar sedan sa MathJuice: Super Sonico Rätt! Affischen av Sonico-fast-man var en oavsiktlig ledtråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 2 Anmäl Share Skrivet mars 2 Jag tog den faktiskt på Producer-san trott eller ej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 2 Anmäl Share Skrivet mars 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet mars 2 Anmäl Share Skrivet mars 2 My senpai is annoying! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 2 Anmäl Share Skrivet mars 2 Ayup! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet mars 2 Anmäl Share Skrivet mars 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3 Anmäl Share Skrivet mars 3 Yuru Camp? Jag har bara sett första avsnittet, men jag har ett vagt minne av nåt sånt här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet Måndag 15:07 Anmäl Share Skrivet Måndag 15:07 7 timmar sedan sa Sceleris: Yuru Camp? Jag har bara sett första avsnittet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Måndag 15:37 Anmäl Share Skrivet Måndag 15:37 8 timmar sedan sa Sceleris: Yuru Camp? Jag har bara sett första avsnittet, men jag har ett vagt minne av nåt sånt här. Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Måndag 20:52 Anmäl Share Skrivet Måndag 20:52 5 timmar sedan sa MathJuice: >:3 Nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Tisdag 17:29 Anmäl Share Skrivet Tisdag 17:29 ”A-andrahandspuss...” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Onsdag 07:41 Anmäl Share Skrivet Onsdag 07:41 Vad sägs om en bild på huvudpersonen med en god dryck efter badet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet Onsdag 08:07 Anmäl Share Skrivet Onsdag 08:07 14 timmar sedan sa Sceleris: ”A-andrahandspuss...” Han ser ut som han i Mushoku tensei. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Onsdag 08:47 Anmäl Share Skrivet Onsdag 08:47 1 timme sedan sa Sceleris: Vad sägs om en bild på huvudpersonen med en god dryck efter badet? Hon ser dock ut som Lammis från Vending Machine isekaien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Onsdag 12:56 Anmäl Share Skrivet Onsdag 12:56 4 timmar sedan sa Raccomunk: Hon ser dock ut som Lammis från Vending Machine isekaien Ja, bredvid huvudpersonen som har en god dryck [för andra att dricka] efter badet! 😉 Bollen till Racco! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Onsdag 19:38 Anmäl Share Skrivet Onsdag 19:38 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Onsdag 20:30 Anmäl Share Skrivet Onsdag 20:30 Jag har nog aldrig sett en enda bildruta från den, men jag började tänka på den där filmen Children of the Sea. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Onsdag 20:59 Anmäl Share Skrivet Onsdag 20:59 Synd att du inte sett en enda bildruta från den, annars hade du vetat att det var fel! (kanske) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Torsdag 08:44 Anmäl Share Skrivet Torsdag 08:44 I shock över bristen på rätta gissningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Torsdag 12:55 Anmäl Share Skrivet Torsdag 12:55 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg