doppler Skrivet december 26, 2024 Anmäl Share Skrivet december 26, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet december 26, 2024 Anmäl Share Skrivet december 26, 2024 Kase-san! 😍 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet december 27, 2024 Anmäl Share Skrivet december 27, 2024 Jomen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet december 28, 2024 Anmäl Share Skrivet december 28, 2024 Jag vet att det finns några anime-ledtrådar här, någonstans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet december 28, 2024 Anmäl Share Skrivet december 28, 2024 Håll er undan, jag tar hand om den här ledtråden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet december 29, 2024 Anmäl Share Skrivet december 29, 2024 (redigerade) Jag rekommenderar den här boken, den har svaren till många animeledtrådar. Redigerad december 29, 2024 av Raccomunk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 29, 2024 Anmäl Share Skrivet december 29, 2024 Jag skådar en Clannad-skoluniform. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet december 29, 2024 Anmäl Share Skrivet december 29, 2024 Du skådar korrekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 29, 2024 Anmäl Share Skrivet december 29, 2024 Obs: Det är inte Robocop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 30, 2024 Anmäl Share Skrivet december 30, 2024 (redigerade) Obs: Inte Kaleido Star. Redigerad december 30, 2024 av Saya Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 31, 2024 Anmäl Share Skrivet december 31, 2024 Alltså, jag menar, om jag försöker vara detektiv så kan jag ju tänka att det är ett monster och att jag vill minnas att du har bekantskap med Tokimeki Tonight. 🤔 🤷♂️ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 31, 2024 Anmäl Share Skrivet december 31, 2024 "Ett monster?!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 1 Anmäl Share Skrivet januari 1 Ej spöken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 1 Anmäl Share Skrivet januari 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 1 Anmäl Share Skrivet januari 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1 Anmäl Share Skrivet januari 1 Asså, jag menar, Sailor Moon? 🤷♂️ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 1 Anmäl Share Skrivet januari 1 Precis nyss sa Sceleris: Sailor Moon? dingdingding Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1 Anmäl Share Skrivet januari 1 m(_ _)m ”Det är 90-talet som ringer, de vill ha tillbaka sin anime.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2 Anmäl Share Skrivet januari 2 ”Din favoritmanga kommer aldrig att bli anime. Aldrig.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 2 Anmäl Share Skrivet januari 2 Påminner mig om mamman från Kanata no Astra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2 Anmäl Share Skrivet januari 2 17 minuter sedan sa Raccomunk: Kanata no Astra Rätt! 17 minuter sedan sa Raccomunk: mamman från Kanata no Astra Antagligen rätt! 17 minuter sedan sa Raccomunk: Påminner mig om mamman från Kanata no Astra Bevisligen rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 2 Anmäl Share Skrivet januari 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 3 Anmäl Share Skrivet januari 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 4 Anmäl Share Skrivet januari 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 4 Anmäl Share Skrivet januari 4 Jag får idolvibbar, det jag mest associerar med 3D-anime år current-year. Säkert något Bang Dream. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg