Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen

Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Några sista ledtrådar: det är en miniserie med ett speciellt "motiv", om kampen mellan två nationer. Killen i mitten ovan är huvudperson; han har blått färgschema, taggigt hår, och är supersnabb. Hans fiende är en bastant man med rött färgschema och mustasch, och som rider på en dinosaurie och har en yngre bror med grönt färgschema:

gissaanimen.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nära? Jag var ju tio år fel! (Jag tyckte verkligen att det såg ut som TV-cellanimation...) Men jistanes, jag hade inget minne alls av skoluniformerna i Peach Girl. Allt jag minns är hur frustrerande dum Momo var som lät sig hunsas och misshandlas av psykopaten Sae. 💢💢💢

gissaanimen.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yeh, jag skippade den också. Den verkar medioker, och allt jag vet om den är att Crunchyroll hade så extremt dålig textning i första avsnittet att det blev ett samtalsämne ("vad fan, är det maskinöversättning? Eller A.I.??") och att de fick göra om den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter