Sceleris Skrivet augusti 15 Anmäl Share Skrivet augusti 15 Okej, nu ser det ut som 3DCG-rymdskepp från sekelskiftet. Knasig design också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 15 Anmäl Share Skrivet augusti 15 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 16 Anmäl Share Skrivet augusti 16 Fan, jag var ju in och nosade på Crest of the Stars i mina tankar. Räknas inte mina tankar!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 16 Anmäl Share Skrivet augusti 16 Fel! ... (det är dock Banner of the Stars så du kan få köra ändå) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 16 Anmäl Share Skrivet augusti 16 Min skam är dubbel! 😩 Och min bild är ny: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17 Anmäl Share Skrivet augusti 17 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17 Anmäl Share Skrivet augusti 17 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 18 Anmäl Share Skrivet augusti 18 ”Ing- (snörvel) Ing- (snörvel) Ingen gissar på min biiiiild!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 18 Anmäl Share Skrivet augusti 18 Stiltje i sjön Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 18 Anmäl Share Skrivet augusti 18 Nagi no Asukara är rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 18 Anmäl Share Skrivet augusti 18 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 19 Anmäl Share Skrivet augusti 19 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 20 Anmäl Share Skrivet augusti 20 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 20 Anmäl Share Skrivet augusti 20 Har bara läst mangaversionen, men kan det vara Black Summoner nånting vad den nu heter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 20 Anmäl Share Skrivet augusti 20 Det kan det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 21 Anmäl Share Skrivet augusti 21 (På resa till släktingar, så det fick dröja en stund.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22 Anmäl Share Skrivet augusti 22 "My anime watch list is beyond your understanding." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 23 Anmäl Share Skrivet augusti 23 The Faraway Paladin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 23 Anmäl Share Skrivet augusti 23 2 timmar sedan sa wilfried: The Faraway Paladin? Otroligt rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 24 Anmäl Share Skrivet augusti 24 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 25 Anmäl Share Skrivet augusti 25 Min pc:s boot disk har givit up, så det blir inga bilder på ett tag. Nån annan får ta över. Bilden ovan var ifrån Farming Life in Another World Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 28 Anmäl Share Skrivet augusti 28 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 29 Anmäl Share Skrivet augusti 29 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 30 Anmäl Share Skrivet augusti 30 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 31 Anmäl Share Skrivet augusti 31 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg