Raccomunk Skrivet augusti 8 Anmäl Share Skrivet augusti 8 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 8 Anmäl Share Skrivet augusti 8 Haha, vilket ansikte. Är det han från Occult Academy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 8 Anmäl Share Skrivet augusti 8 Det är det inte! På tal om ansikte, låt mig slicka ditt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 9 Anmäl Share Skrivet augusti 9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 9 Anmäl Share Skrivet augusti 9 boogiepop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 9 Anmäl Share Skrivet augusti 9 1 timme sedan sa Smaruc: boogiepop Japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 9 Anmäl Share Skrivet augusti 9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 10 Anmäl Share Skrivet augusti 10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 10 Anmäl Share Skrivet augusti 10 Nyaruko-san Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 10 Anmäl Share Skrivet augusti 10 2 timmar sedan sa MathJuice: Nyaruko-san Japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 11 Anmäl Share Skrivet augusti 11 Inte nu, jag är upptagen med mitt favvospel... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 11 Anmäl Share Skrivet augusti 11 VTuber Legend Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 11 Anmäl Share Skrivet augusti 11 Jaa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 11 Anmäl Share Skrivet augusti 11 Galen serie. Här får ni en serie ni inte kommer gissa rätt på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11 Anmäl Share Skrivet augusti 11 Ser ut som en civilisation på havsbotten. Sjöjungfrur? Den första jag tänker på när jag uteslutit Lu Over the Wall (film, inte serie) och Mermaid Melody (för gammal) är en trivial barnvänlig liten serie från några år sedan, om typ nåt i stil med att en barnsjöjungfru hälsar på tween-sjöjungfrusläkting och hennes vänner, Bermuda Triangle. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 11 Anmäl Share Skrivet augusti 11 31 minuter sedan sa Sceleris: Ser ut som en civilisation på havsbotten. Sjöjungfrur? Den första jag tänker på när jag uteslutit Lu Over the Wall (film, inte serie) och Mermaid Melody (för gammal) är en trivial barnvänlig liten serie från några år sedan, om typ nåt i stil med att en barnsjöjungfru hälsar på tween-sjöjungfrusläkting och hennes vänner, Bermuda Triangle. Skoja bara, klart Sceleris kan den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12 Anmäl Share Skrivet augusti 12 ”Här, den nya ledtråden. Sen så håller vi det från Animeskatteverket, okej?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12 Anmäl Share Skrivet augusti 12 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 13 Anmäl Share Skrivet augusti 13 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 13 Anmäl Share Skrivet augusti 13 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 14 Anmäl Share Skrivet augusti 14 Det är en detektivanime. Titeln är inte Akihabara Poirot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 14 Anmäl Share Skrivet augusti 14 Kabukichō Sherlock heter den. Det är okej om ni inte kunde den – jag kunde den inte heller! Kvarnen är fri, den som hinner först får mala. (Vilket också kan vara jag, om jag känner för det!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 14 Anmäl Share Skrivet augusti 14 Jag känner igen namnet. Vi kan låtsas som att det är en win. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 15 Anmäl Share Skrivet augusti 15 Nån rymdanime från typ 1994 tänkte jag, men det kanske är bubblor, inte stjärnor? Inte Nadia, väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 15 Anmäl Share Skrivet augusti 15 Inte Nadia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg