Raccomunk Skrivet augusti 3 Anmäl Share Skrivet augusti 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 3 Anmäl Share Skrivet augusti 3 Kan det vara den där med ett långt namn, nånting om Vid världens slut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 3 Anmäl Share Skrivet augusti 3 Vad gör du vid världens slut? Är du i anime-gissnings-tråden? Gissar du rätt anime? (ja) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 3 Anmäl Share Skrivet augusti 3 Min enda idé om den är "fantasy med nån tjej med långt blått hår som... kanske gör något med föräldralösa barn?". Jag hade nog inte gissat rätt på en bild utan henne. 😅 Jag hade inte gissat rätt på denna heller! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 3 Anmäl Share Skrivet augusti 3 28 minuter sedan sa Sceleris: Min enda idé om den är "fantasy med nån tjej med långt blått hår som... kanske gör något med föräldralösa barn?". Jag har sett den och kan ändå inte säga mer än det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 3 Anmäl Share Skrivet augusti 3 20 minuter sedan sa Raccomunk: Jag har sett den och kan ändå inte säga mer än det! Den hade Scarborough Fair som OP. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 3 Anmäl Share Skrivet augusti 3 (redigerade) 6 minuter sedan sa MathJuice: Den hade Scarborough Fair som OP. Sant! I första avsnittet! Redigerad augusti 3 av Raccomunk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 3 Anmäl Share Skrivet augusti 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4 Anmäl Share Skrivet augusti 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4 Anmäl Share Skrivet augusti 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 4 Anmäl Share Skrivet augusti 4 Oh, har den här nedladdad, är det Day Break Illusion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4 Anmäl Share Skrivet augusti 4 1 timme sedan sa Raccomunk: Day Break Illusion Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 4 Anmäl Share Skrivet augusti 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4 Anmäl Share Skrivet augusti 4 Heroic Age? Poppade upp i mitt huvud. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 4 Anmäl Share Skrivet augusti 4 Du får försöka låta något annat poppa upp i ditt huvud. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 5 Anmäl Share Skrivet augusti 5 Ah, Chōkadō Girl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 5 Anmäl Share Skrivet augusti 5 Mjo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 5 Anmäl Share Skrivet augusti 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 5 Anmäl Share Skrivet augusti 5 ”Hur kan jag välja en bild som inte är för svår, men inte för enkel?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 6 Anmäl Share Skrivet augusti 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 6 Anmäl Share Skrivet augusti 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 7 Anmäl Share Skrivet augusti 7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 7 Anmäl Share Skrivet augusti 7 Är det Raeliana det här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 7 Anmäl Share Skrivet augusti 7 47 minuter sedan sa Raccomunk: Är det Raeliana det här? Det är det! Fast jag tänker bara alltid på raelianer, anhängare av UFO-religionen raelism, när jag läser namnet. (;;^o^) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 7 Anmäl Share Skrivet augusti 7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg