Klibbnisse Skrivet maj 25, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2024 (redigerade) 3 timmar sedan sa Raccomunk: Funkar för mig likadant som för Smaruc, bilderna på den här sidan funkar medans de jag postade på förra sidan har dött... Men i vilket fall så har @MathJuicesåklart rätt så han får köra. För min del så visas alla bilder som brutna länkar, och om jag öppnar den i en ny flik, tex den här länken, så möts jag av "This content is no longer available". Misstänker att era webbläsare cachat bilderna sedan tidigare, eller så kanske Raccomunk ser alltsammans eftersom du är inloggad på Discord eller något? Detta är nämligen vad jag mötts av: Redigerad maj 25, 2024 av Klibbnisse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 26, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2024 Oy vey, vilken dag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 26, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 26, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 26, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2024 Är det den där... vad heter den... Yuru nånting... den där serien med yuri-vibbar... Yuru... med yuri... Yuru... Aah, så var det ja: Yuru Camp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 26, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2024 Jaaaaaaaaa! ...Vänta, nej det var faktiskt fel, men ack så nära. I don't know what to believe anymore... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 27, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2024 11 timmar sedan sa Sceleris: Är det den där... vad heter den... Yuru nånting... den där serien med yuri-vibbar... Yuru... med yuri... Yuru... Aah, så var det ja: Yuru Camp! Jag vet inte hur jag ska tolka ditt svar Scellan, vilken Yuru är vi inne på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 27, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2024 ”TOSHINO KYŌKO!!” Plötsligt inser jag att det finns mer Yuru Yuri som jag inte sett, än som jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 27, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2024 Där satt den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 27, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2024 När det är för lätt så blir det lätt så att man drar sig för att gissa, åtminstone gör jag det. Mest för att det inte är lika kul som när man måste tänka efter ordentligt, men också för att man inte vill att folk får fel uppfattning om ens kunskaper. Jag kan inte allt, verkligen inte, men det som jag inte kan, det står jag för, och det som jag faktiskt kan vill jag inte att folk tror att jag behöver Easy Mode för att klara... Den här till exempel, den kan jag inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 28, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2024 ”– (Åhgudåhgudvarförhardesattmighär, jagharingenaninggvadjaggör) – Hur går det? – Inga problem.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 28, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2024 ”Your favorite anime is shiiiiiiiiiit...” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 28, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2024 ”– Bra anime, grabben, har du hittat den på soptippen? – Hahaha!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 29, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 29, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2024 Welcome to the Ballroom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 29, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2024 1 timme sedan sa wilfried: Welcome to the Ballroom Rätt! (Så klart!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 29, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 30, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 1, 2024 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 2, 2024 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2024 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2024 Aah, jag tänkte att det såg ut som en dansanime, men jag hade glömt bort tills nu att jag hade sett första avsnittet av Dance Dance Danseur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juni 2, 2024 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2024 Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2024 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 3, 2024 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 4, 2024 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg