doppler Skrivet mars 3, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2024 3 timmar sedan sa Klibbnisse: Jag tänker det i övrigt gissa väldigt vagt igen på en där manhwa-serien som hette typ "battle tower" eller "tower of the gods" eller något sånt som alla fullkomligt älskade. Nixpix. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2024 Neon Genesis Evangelion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 4, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2024 13 minuter sedan sa Sceleris: Neon Genesis Evangelion? Nja. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2024 Ååh, jag såg aldrig Little Witch Academia-serien! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 5, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2024 Inte jag heller, såg OVAn däremot och förstod inte riktigt varför den blev så populär som den blev. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 5, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2024 21 timmar sedan sa Sceleris: Ååh, jag såg aldrig Little Witch Academia-serien! Inte jag heller, men jag borde! (Rätt svar så klart.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 5, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2024 Här kommer nästa! Ledtråd: det är en enkel anime (d.v.s. det är inte typ Goshōgun), så jag måste välja knepiga bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 5, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2024 Är det 5 centimeters per second mån tro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 5, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2024 7 minuter sedan sa Klibbnisse: Är det 5 centimeters per second mån tro? Njetski, kamrat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 6, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2024 ”Så, ledtråd upplagd. Ett gott dagsverke. Nu kan jag ta ledigt resten av dan.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 6, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 6, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2024 Index? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 6, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2024 11 minuter sedan sa Klibbnisse: Index Nepp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 6, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 ”Så du har äntligen hittat mig: dagens ledtråd.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 (redigerade) Angel Beats! Jag tyckte jag kände igen skolmatsalen och snubben i kalotten... Men seniliteten spelade mig ett spratt. :P Redigerad mars 7, 2024 av Ebhen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 4 minuter sedan sa Ebhen: Angel Beats! Jaaa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 Gottissugen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 Är det där (do it) Yua Serufu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 (redigerade) 2 timmar sedan sa Raccomunk: Är det där (do it) Yua Serufu? Jajjamen. 👍 Uppenbarligen ska jag återgå till att publicera bilder på skolbyggnader för att få till mer än två ledtrådar. Hehe... Det var tydligen enkelt. 😅 Redigerad mars 7, 2024 av Ebhen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 17 minuter sedan sa Ebhen: Jajjamen. 👍 Uppenbarligen ska jag återgå till att publicera bilder på skolbyggnader för att få till mer än två ledtrådar. Hehe... Det var tydligen enkelt. 😅 Så går det när man postar en bild med huvudkaraktärens most defining trait (plåstret på knät) 🙃 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 Jag är en spindel, än sen?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 Mjo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 7, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2024 Så går det när man postar en bild med huvudkaraktären! Alltså lärarinnan. 🙃 ...Ny bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg