Klibbnisse Skrivet februari 27, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2024 Okej, här kommer ytterligare en gissning jag vet är fel! Sket Dance Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2024 Skitdans är fel! ”Men du fattar väl genren nu åtminstone?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 27, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2024 (redigerade) Är det någon nyproduktion av Prince of Tennis då? EDIT: Googlade lite och hittade det! Baby Steps! Lite fusk kanske, men frigör dig från ondgörat! Redigerad februari 27, 2024 av Klibbnisse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2024 Inga tennisprinsar här inte. Ledtråd: detta är i princip seriens "gimmick": Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2024 8 minuter sedan sa Klibbnisse: Googlade lite och hittade det! Baby Steps! Rätt svar går till Google! Det är Baby Steps, en tennisanime om en plugghäst som använder sina analys- och anteckningsförmågor till att bli tennisproffs och dejta skolans sportiga blondin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 28, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2024 Tänkte nu när Google ändå fick rätt svar att jag skulle låta Google välja genom att bara plocka den första serie som dyker upp när man googlar "anime"... insåg dock omedelbart att One Piece skulle bli för lätt. Så här kommer något annat istället! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 28, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2024 One Piece må vara för lätt, men Naruto..! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2024 6 timmar sedan sa Raccomunk: One Piece må vara för lätt, men Naruto..! Attans! Hade själv inte klarat av min egen bild, helt ärligt. Var ju snart två decennier sedan man såg det här. Rätt gissat som sagt, bollen är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2024 Den där byggnaden som Zabuza's employers höll till i la sig på minnet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2024 Vilken One Piece-aktig folkskara... 🤔 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2024 Sant 😂 Kör på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2024 Om jag ska vara ärlig: i båda fallen blev jag väldigt förvirrad av bildproportionerna. 😛 Typ "det ser ut som gammal TV-anime, men det är i bredbild istället för 4:3..." (Återkommer strax med ny anime.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2024 Tråden: *väntar på ny bild* Sceleris: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 1, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2024 Sceleris: "Jag kommer med en ny ledtråd snart, vänta på mig på den vanliga platsen." Tråden: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 1, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2024 Den där parken påminner mig mycket om Garden of Words, men jag tror inte det är den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 1, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2024 57 minuter sedan sa Raccomunk: Garden of Words Jag tänkte också på den! Men det är mycket riktigt inte den. Inga skomakare i denna anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 1, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2024 ”– Om du inte lägger upp en ny ledtråd så visar jag alla vad du har i den dolda mappen på D:\. – J-jag vet inte vad du pratar om. – Femhundra gigabyte vtub-... – OKEJNYBILDKOMMERHÄR” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 1, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2024 Nej men, är det inte Ondskans Blommor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 1, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2024 36 minuter sedan sa doppler: Nej men, är det inte Ondskans Blommor? Visst är det! Baudelaire hade varit stolt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 2, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2024 (redigerade) Redigerad mars 2, 2024 av doppler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 2, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2024 (redigerade) Är det någon nyrelease av Now And Then, Here And There? Den 2024-02-29 vid 18:14 sa Sceleris: Om jag ska vara ärlig: i båda fallen blev jag väldigt förvirrad av bildproportionerna. 😛 Typ "det ser ut som gammal TV-anime, men det är i bredbild istället för 4:3..." Jag var också förvånad, tänkte att jag inte kunde minnas att Naruto var bredbild, men det verkar som att någon bestämde sig för att croppa Naruto till 16:9 i vissa moderna releaser. Redigerad mars 2, 2024 av Klibbnisse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 2, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2024 2 timmar sedan sa Klibbnisse: Är det någon nyrelease av Now And Then, Here And There? Nix! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2024 Min första tanke var den där Makoto Shinkai-filmen från 20 år sedan som jag aldrig såg, The Place Promised in Our Early Days, den handlade väl om något med ett "torn"? Och Shinkai-färgläggning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 3, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2024 18 minuter sedan sa Sceleris: Min första tanke var den där Makoto Shinkai-filmen från 20 år sedan som jag aldrig såg, The Place Promised in Our Early Days, den handlade väl om något med ett "torn"? Och Shinkai-färgläggning. Icke den heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 3, 2024 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2024 9 timmar sedan sa Sceleris: Min första tanke var den där Makoto Shinkai-filmen från 20 år sedan som jag aldrig såg, The Place Promised in Our Early Days, den handlade väl om något med ett "torn"? Och Shinkai-färgläggning. Det gjorde den, en gammal favorit hos mig på den tiden det begav sig. Fast tornet var i princip gjord av en enorm spegel och hade i princip ingen synlig topp. Jag tänker det i övrigt gissa väldigt vagt igen på en där manhwa-serien som hette typ "battle tower" eller "tower of the gods" eller något sånt som alla fullkomligt älskade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg