MathJuice Skrivet juli 8, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2023 Okej, vilket Fate/universum är vi i nu då... Antingen Camelot eller den där nya... Strange Fake var det den kallades? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 9, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2023 4 timmar sedan sa MathJuice: Okej, vilket Fate/universum är vi i nu då... Antingen Camelot eller den där nya... Strange Fake var det den kallades? Strange Fake är det! Väldigt starkt första avsnitt, mycket Zero vibes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 9, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2023 Jag tror jag måste ranta om FCU någon gång, för det börjar bli för mycket nu... I alla fall, icke-Senran Kagura bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 9, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2023 Ayakashi Triangle! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 9, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2023 Yus! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 9, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2023 Kan inte tänka mig en mer passande bild för denna serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 10, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2023 Då förstår ju till och med jag att det är Ryza no Atelier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 10, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2023 1 timme sedan sa Sceleris: Då förstår ju till och med jag att det är Ryza no Atelier. Helt korrekt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 10, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2023 Det är för att jag har ett sånt... hehe... öga för detaljer! HAH! (Red.anm.: ovan är ny bild att gissa på.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 11, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2023 ”Följ efter den där mannen! Han har en ledtråd någonstans!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 12, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2023 ”Så det är dags att komma med en gissning nu? (Fnys.) Jag trodde att ni hade glömt bort gamle animefarfar.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 12, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2023 Är det här Ninjutsu Kaisen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 12, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2023 1 timme sedan sa Raccomunk: Är det här Ninjutsu Kaisen? Om det är ett skämt så förstår jag det inte, men ja, det är Jujutsu Kaisen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 12, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2023 46 minuter sedan sa Sceleris: Om det är ett skämt så förstår jag det inte, men ja, det är Jujutsu Kaisen! Skämtet är att JJK är moderna Naruto Ny serie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 13, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 14, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 14, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2023 Aha, Mahō Shōjo Magical Destroyers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 15, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2023 Japp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2023 ”Hallå, var det ni som hade beställt en ny ledtråd?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 16, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 16, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2023 Merc Storia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 16, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2023 35 minuter sedan sa Raccomunk: Merc Storia 👆👆👆 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 17, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 17, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg