Sceleris Skrivet april 10, 2023 Anmäl Share Skrivet april 10, 2023 ”– Vet du varför jag stannade dig? – Nej, konstapeln. – Hur skulle du beskriva animeledtråden? – Något slags moé-slice-of-life. – Och vad skrev du för gissning? – …Naruto…” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 11, 2023 Anmäl Share Skrivet april 11, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 11, 2023 Anmäl Share Skrivet april 11, 2023 ”– Hih hähe hihh uh heh! – Din käke gick ur led? Aj! Vad gjorde du? Åt en för stor tugga? – Häe, hah höh ah hih hohhhäh.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 12, 2023 Anmäl Share Skrivet april 12, 2023 *Eurobeat-musik intensifierar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 12, 2023 Anmäl Share Skrivet april 12, 2023 Ok, om ingen vågar gissa så: You're under arrest Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 12, 2023 Anmäl Share Skrivet april 12, 2023 52 minuter sedan sa wilfried: Ok, om ingen vågar gissa så: You're under arrest 🚨🚨🚨 RÄTT 🚨🚨🚨 👮♀️ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 12, 2023 Anmäl Share Skrivet april 12, 2023 8 timmar sedan sa wilfried: Ok, om ingen vågar gissa så: You're under arrest Vågar och vågar... När man inte har en jäkla aning så är det lite knivigt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 13, 2023 Anmäl Share Skrivet april 13, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 13, 2023 Anmäl Share Skrivet april 13, 2023 Ser modärnt ut, kanske någon seasonal? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 15, 2023 Anmäl Share Skrivet april 15, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 15, 2023 Anmäl Share Skrivet april 15, 2023 Alltså, jag har en gissning, fast jag visste knappt att den fanns. Först: ett par västerländska gubbar som spelar krocket. Det luktar sent 1800-tal. Jag tänkte att den stora fågeln såg bekant ut, men gick bet och koncentrerar mig mer på kaninen. Det är uppenbarligen animation från tiden då de stora västerländska barnböckerna fick animeversioner, och detta är uppenbarligen inte Unga kvinnor eller Lilla sjöjungfrun. Så kaniner och europeiskt 1800-tal? Det finns ju bara Alice i Underlandet. Jag såg att det fanns en från tidigt 80-tal. Jag såg ett omslag, och den har en kanin i röd overall (ganska olikt hur Underlandet-kaninen brukar se ut), fast jag såg inga andra djur, och jag tycket inte att nosen ser rätt ut. Fast det är nog bara hur jag tolkar skärmdumpen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 16, 2023 Anmäl Share Skrivet april 16, 2023 Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 16, 2023 Anmäl Share Skrivet april 16, 2023 Fast den kaninen på den bilden är en annan än den du tänkte på: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 16, 2023 Anmäl Share Skrivet april 16, 2023 Aha, det var ju rimligare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 17, 2023 Anmäl Share Skrivet april 17, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 17, 2023 Anmäl Share Skrivet april 17, 2023 Cecilia Alcott...jag menar Infinite Stratos. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 17, 2023 Anmäl Share Skrivet april 17, 2023 Du kan dina örhängen! Bollen över! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 18, 2023 Anmäl Share Skrivet april 18, 2023 Nessie...Nessie... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 18, 2023 Anmäl Share Skrivet april 18, 2023 "Oja, oja, my kawaii little takodachi's..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 20, 2023 Anmäl Share Skrivet april 20, 2023 Ursäkta förseningen, jag var så inne i...det hära...spelet...gehehehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 20, 2023 Anmäl Share Skrivet april 20, 2023 Ah, visste jag kännde igen den. Otaku Elf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 20, 2023 Anmäl Share Skrivet april 20, 2023 Yep! ...kan du hämta en Red Bull åt mig innan du fortsätter? 👉👈 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 20, 2023 Anmäl Share Skrivet april 20, 2023 1 timme sedan sa MathJuice: Yep! ...kan du hämta en Red Bull åt mig innan du fortsätter? 👉👈 Det där var ovanligt tydlig produktplacering måste jag säga. I vanliga fall förvanskas namn mm. på företag i serier och filmer, men nu var det nästan övertydligt. 😆 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 20, 2023 Anmäl Share Skrivet april 20, 2023 2 timmar sedan sa MathJuice: Yep! ...kan du hämta en Red Bull åt mig innan du fortsätter? 👉👈 Visst, varsågod. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 21, 2023 Anmäl Share Skrivet april 21, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg